Site icon מקומונט לוד

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

בשנים האחרונות אנו רואים את שוק ההלוואות לעסקים עובר טלטלה של ממש, למעשה לאחר רפורמות שונות שעברו אשר תפקידן להגביל את שליטת הבנקים בשוק ההלוואות אנו רואים חברות פרטיות רבות אשר מציעות פתרונות מימון שונים ומגוונים לבעלי עסקים רבים.

באמצעות הלוואה חוץ בנקאית תוכלו לקבל הלוואה ללא התלות בבנק מאחר והוא לא המקום היחיד אשר יכול לדאוג לתזרים המזומנים שלכם. בשנים האחרונות אנו רואים שהאשראי החוץ בנקאי במשק מגיע לקרוב ל – 50%!

מתי נצטרך לקחת הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים, מה הן האפשרויות העומדות בפנינו ואיך מתחילים? המומחים של דיגיטל פיננסים כאן כדי לענות לנו על כל השאלות!

מתי נדרש לקחת הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים?

 

למעשה מדובר בשאלה כללית למדי, יחד עם זאת ישנם מספר סיטואציות בהם נצטרך לקחת הלוואה חוץ בנקאית.

“צריך כסף כאן ועכשיו” – לא מעט פעמים עסקים צריכים כסף כאן ועכשיו, אלו יכולים להיות כתוצאה מחובות ואפילו במקרים מסוימים אף אפשרויות עסקיות הנפתחות בפנינו שאולי כבר לא יחזרו שוב. במקרים רבים בהם אנו צריכים כסף נזיל ומהיר הבנקים לא מגיבים באותה ההתלהבות והמהירות כמונו, התהליך מלווה בבירוקרטיה לא קטנה ובמקרים מסוימים יכול לגרום לנו להפסיד עסקה חד פעמית.

התרחבות עסקית – מדובר בסיבה פופולרית נוספת בגללה בעלי עסקים רבים מוציאים אשראי חוץ בנקאי. הגיע הזמן שלכם לגדול ותכלס הכי מגיע לכם בעולם, זה יכול להיות התרחבות בדיגיטל, שימוש בבעלי מקצוע שונים או אפילו רכישה של נכס.

התנהלות כלכלית לא נכונה – במקרים מסוימים אנו נידרש באשראי חוץ בנקאי כתוצאה מהתנהלות כלכלית לא נכונה, מגפה שפוקדת אותנו, בחירות לא נכונות ועוד. כתוצאה מכל אלו לא נוכל לעמוד בתשלומים ללקוחות, ספקים ונותני שירות שונים ונחפש חלופות ודרכים להחזיר להם את הכסף – אשראי חוץ בנקאי היא אחת הדרכים.

יתרונות – הלוואה חוץ בנקאית

כרטיס אשראי הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אנחנו לא יכולים להתעלם מזה. יחד עם זאת, מסיבות רבות אנו נבחר להנפיק אשראי חוץ בנקאי אשר לו יתרונות רבים:

הבנק לא מסכים לתת פתרון אשראי – לפעמים, הבנק לא יסכים לתת לנו פיתרון אשראי כתוצאה מחובות או חריגה של מסגרת. אשראי חוץ בנקאי היא דרך לבצע עסקאות גם אם נכנסתם לתקופה שהיא מעט פחות טובה בחיים שלכם, כמו כן ניתן לקבוע פריסה עתידית.

הלוואה מהירה ובלי ערבים – אתם כבר לא צריכים לחכות לכל הבירוקרטיה המיותרת בבנק, למעשה תוכלו דרך חברות ייעודיות לקבל הלוואה מהירה וללא כל ערבים.

תמונה: canva

דיגיטל פיננס – פתרונות פיננסים לחברות ועסקים

 

דיגיטל פיננס היא חברה ותיקה במשק אשר מספקת הלוואות מהירות לחברות ושכירים כבר למעלה מ – 15 שנים. במשך השנים התבלטה החברה ביכולת שלה להציע פתרונות פיננסים רבים ושירותים מגוונים. כל פתרונות האשראי מוצעים בהתאמה אישית ללקוח וליכולת ההחזר שלו.

אנו מזמינים אתכם לבדיקת זכאות של הלוואה לכל מטרה עד 150,000!