Site icon מקומונט לוד

הלם בלוד: מנכ”ל העירייה לשעבר אלברט סיוון נפטר

אלברט סיוון ז”ל כיהן בעבר כיו”ר רשת המתנסים בלוד וממקימיה, היה פעיל במועדון רוטרי בלוד במגוון רב של תפקידים כולל נשיא מועדון רוטרי ועד יום מותו כיהן כיו”ר עמותת פ.ש.ר (עמותה לפיתוח שרותי רווחה בלוד) וחבר הנהלת הקרן לפיתוח לוד.

בדברים שכתב הבוקר ראש עיריית לוד יאיר רביבו לזכרו של סיוון ז”ל נכתב: “אלברט היה מהאנשים הבולטים שתרמו במעשיהם תרומה משמעותית לעיר לוד והוא מותיר אחריו מורשת עשירה שיכולה לשמש סמל ומופת לרבים, כמי שפעל בשלל תפקידים ציבוריים והטביע את חותמו בלוד, כאשר רק בשבוע האחרון עוד הגיע לעירייה לישיבת עבודה מתוקף תפקידו.”

“את עיקר פעילותו הציבורית וההתנדבותית עשה אלברט ז”ל בלוד, הוא הקרין מאישיותו החביבה והנעימה, הכיר מקרוב את הנושאים והאתגרים של העיר לוד, עסק במשך השנים בפעילות רחבה בנושאי התנדבות, מתוך רצון לשנות, לדאוג לחלש ולדאוג לשיפור רווחתם של מעוטי יכולת, איש הגון ונעים הליכות שהיווה סמל ודוגמא לעשייה קהילתית ברוכה, התורמת להתיישבות ולחברה בלוד. תנחומיי ותנחומי עיריית לוד למשפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך.”
מטעם הקרן לפיתוח לוד, שסיוון היה חבר הועד המנהל בארגון, נמסר: “בעצב רב ובתדהמה אנו נפרדים היום מאלברט סיון, איש יקר וחבר ועד המנהל של הקרן מיום היווסדה. אלברט היה מנכ”ל העירייה במשך 15 שנים והיה דמות ומופת בעיר לוד לעשייה חברתית עניפה. עם אלברט פגישה או סיור היה ‘בלתי אפשרי’ כיוון שכל רגע מישהו עצר אותו, לחץ יד, נתן מילה טובה, העלה סיפור נוסטלגי ועוד ועוד. אנו המומים מלכתו בטרם עת של אלברט ומשתתפים בצער המשפחה. אלברט, עם החיוך התמידי, העיצה הטובה והנכונות לעזור יחסר לנו מאוד.”