Site icon מקומונט לוד

המסעדות המקומיות המומלצות ברודוס

רודוס הוא האי הרביעי בגודלו ביוון, המושך אליו בכל שנה, תיירים רבים מישראל וממדינות בכל רחבי העולם. זהו אי פופולרי ביותר לחופשה מהנה, לכל שכבות הגילאים, בו ניתן ליהנות מאוכל מקומי משובח, טברנות מקומיות, פאבים, חופים יפים, טיולים בטבע, אתרי עתיקות, מגוון אטרקציות, בילויים וחיי לילה מהנים.

היתרונות בחופשה לרודוס

אם אתם רוצים ליהנות מנופש מפנק במרחק של טיסה קצרה וללא כל דאגות, תוכלו למצוא דילים לרודוס במחירים אטרקטיביים ביותר, הכוללים טיסה ומלונות יוקרתיים, כאשר יש חבילות לרודוס המציעות גם הסעה משדה התעופה למלון וחזרה, פעילויות שונות בתחומי המלון ועוד.
כאשר אתם בוחרים דילים לרודוס אתם יודעים שאתם יכולים לטוס בראש שקט ואתם גם זוכים במחירים זולים לעומת הזמנה נפרדת של מלון וטיסה. בתקופת הקיץ יש הרבה חבילות לרודוס, המציעות חוויות וסגנונות שונים של חופשה – לזוגות, למשפחות ולצעירים.

איפה כדאי לאכול?

המסעדות המקומיות המומלצות ברודוס. תמונה: pixabay

אחד הדברים המומלצים לעשות ברודוס הוא לטעום את האוכל המקומי ודרכו להכיר, ללמוד ולחוות את התרבות ואורח החיים של האנשים והמקום. לכן, ריכזנו עבורכם המלצות של מסעדות מקומיות בהן תוכלו לטעום וליהנות מאוכל יווני נפלא ואווירה שמחה:
האי רודוס ידוע בטברנות המיוחדות והמסורתיות, הנחשבות למקום המשלב בילוי ואוכל טעים. בעיר העתיקה של האי נמצאת טברנה משפחתית רבת שנים הנקראת Mama Sofia. במקום ניתן לטעום אוכל מסורתי ודגים שעברו מדור לדור במשפחה. תוכלו ליהנות מאוכל מושלם באווירה נעימה ובאזור שקט. טברנת Rustico שוכנת במרכז העיר העתיקה בסמטה שקטה ומבודדת, בה תוכלו ליהנות ממאכלים יווניים מסורתיים לצד האווירה המיוחדת והעתיקה שישנה בתוך החומות.
לחובבי הדגים, יש את טברנהDinoris Fish הנפלאה והותיקה המציעה מנות מצוינות של דגים ופירות ים. הטברנה ממוקמת בכיכר המוזיאון שבעיר העתיקה בתוך אחד הבניינים שנבנו עוד במאה ה-14, כך שזו גם חוויה תרבותית מעבר לקולינריה.
בחלק של העיר החדשה באי יש אתKoykos , בית קפה המציע תפריט עשיר של אוכל מקומי מצוין במחירים סבירים לכל אדם. מיקום בית הקפה הוא בפינה שקטה בין העיר העתיקה לחוף הצפוני -מערבי של העיר והוא משמש כמקום מפגש לאנשי .
את המיקום המיוחד של מסעדת Locanda באזור בו עוגנות המספנות במבנה צהוב וגדול קשה לפספס. מדובר במסעדת פועלים המגישה אוכל יווני אותנטי. תוכלו לבחור מבין תפריט עשיר וטעים של דגים, פירות ים, בשרים, מאכלים צמחוניים ותוספות מגוונות. המקום משרה אווירה ביתית ורגועה, כאשר אתם יכולים לבחור בעצמכם במטבח מה אתם מעוניינים לאכול.
Dafni: מיקום המסעדה הוא בתוך החומות של העיר העתיקה, כך שניתן ליהנות מהאווירה וליהנות ממאכלים יווניים מסורתיים עם נינוח הודי כמו גם מנות הודיות מעולות, בזכות העובדה שמוצאו של שף המסעדה הוא חצי יווני וחצי הודי.