Site icon מקומונט לוד

המקום הטוב ביותר לרכוש נכס להשקעה בדובאי 2021

נכסים ונדל”ן תמיד עמדו בראש הרשימה עבור משקיעים פוטנציאליים המחפשים רווח וביטחון. כל המשקיעים הגדולים והקטנים יכולים להגדיל את המגזר הזה על ידי בחירה באפשרויות אחרות. כמובן שענפים אחרים מגיעים עם יתרונות משלהם, אך תמהיל ההטבות והאטרקציות שמציע שוק הנדל”ן הוא ללא תחרות עד כה.

כל מי שרוצה לקנות נכס בדובאי מודע ליתרונות המדהימים התלווים אליו. בין אם תשואה על השקעה ובין אם תשואות שכירות, המספרים שמייצר שוק הנכסים בדובאי גדולים מספיק כדי למשוך את כל המשקיעים הפוטנציאליים, בין אם הם אזרחי איחוד האמירויות הערביות או משקיעים זרים.

מחירי הנכסים משתנים מאוד כאשר עוברים מאזור לאזור אחר, כלומר הענף מאפשר למשקיעים בעלי הון שונה למצוא נכס להשקעה התואם באופן אידיאלי לתקציבם ולצרכים שלהם.

אפשרויות הנדל”ן הטובות ביותר בדובאי

דובאי היא עיר גדולה המאכלסת מקומיים ומהגרים משכבות שונות ומציעה אפשרויות מגורים מגוונות. לא משנה איזה טווח מחירים, שירותים, או סגנון חיים אתם מחפשים, תוכלו למצוא אפשרויות רבות שיתאימו לצרכים שלכם. בואו נסתכל על כמה סוגי הנכסים העיקריים המוצעים בדובאי.

וִילָה

בדובאי נמצאות אינספור קהילות וילות המציעות מגוון של אפשרויות מגורים. אם אתם מחפשים וילה, ישנו מגוון רחב מאוד  עם הרבה מתחמי וילות הממוקמים בכל חלקי העיר. האפשרויות כוללות קהילות וילות מפותחות המספקות אבטחה טובה ומתקנים מתקדמים לתושבים. תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לווילות בדובאי למכירה עם מחירים, מיקומים ומתקנים שונים.

אם אתם מחפשים את קהילות הווילות העתידניות ביותר למגורים או השקעה, אתם מוזמנים להסתכל על יישובי הווילות שפותחו על ידי Sweet Home Investments Real Estate בדובאי.

מלון אטלנטיס בדובאי. צילום: כריסטוף שולץ
דִירָה

בדומה לוילות, תוכלו למצוא בדובאי מגוון דירות למכירה המציעות תמורה נהדרת למחיר. המרינה של דובאי, מגדלי Jumeirah Lakes, מגורי חוף ג’ומיירה, Al Sufouh ואחרים הם אזורים שוקקים ותיקים עם סביבה מפוארת המספקים רמת חיים מפנקת ונעימה, כמו גם בנייני דירות כמו Bur Dubai, Deira ואחרים.

לא משנה באיזה אזור תבחרו, יש בו יתרונות רבים עבור התושבים, אך מכיוון שיש דיירים פוטנציאליים לכל קטגוריות הדירות, המשקיעים תמיד יכולים להיות בטוחים בתשואות שכירות עקביות ואטרקטיביות.

המחירים משתנים מאוד כשעוברים מאזורים ישנים לאזורים חדשים, מה שמתבטא גם במחירי השכרת הדירות. מכיוון שכל כך הרבה תיירים מגיעים מכל רחבי העולם, הם מוצאים דירות סטודיו להשכרה באזורים במחירים ידידותיים.

פנטהאוז

אם מגדירים את מדד היוקרה גבוה עוד יותר, ישנם כמה מגדלי מגורים מפוארים המציעים פנטהאוזים בנויים היטב בקומות העליונות שלהם ובהם נופים מדהימים המשקיפים על העיר דובאי. יחידות אלה מגיעות עם מאפיינים נהדרים, שהופכים אותן לאידיאליות למגורים. מכיוון ששכר הדירה גבוה עם שיעורי התפוסה, יש להם גם פוטנציאל השקעה גדול מבחינת רווחי הון ותשואת שכירות.

קו הרקיע של דובאי. צילום: unsplash
נכסים מסחריים

בהיותה המרכז העסקי של האזור ואחת הערים המסחריות בעולם, דובאי היא ביתם של כמה מההתפתחויות המסחריות הבולטות ביותר. ישנם כמה מגדלים מסחריים בעלי שם בינלאומי באזורים כגון Business Bay ו- Downtown דובאי.

Barsha Heights, Al Barsha ו- Al Quoz מציעים גם כמה נכסים מסחריים מדהימים, כולל משרדים, חנויות קמעונאיות, אולמות תצוגה ומחסנים. כמובן שניתן למצוא אפשרויות השקעה נהדרות על פי מחיר ודרישות אחרות.

היתרון בבעלות על נכס מסחרי בדובאי הוא שהעיר מספקת סביבה עסקית נהדרת, כך שאם אתה משתמש בו לעסק משלך, אתה יכול לצפות להתחלה טובה. אם אתה רוצה להרוויח הכנסות מדמי שכירות ורווחי הון, תוכל לראות תוצאות טובות גם בהיבט זה.

Sweet Home Investments GmbH מציעה את האפשרויות הטובות ביותר להשקעות בנכסים בדובאי, כמו גם נכסים להשכרה. למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט שלנו https://www.sweet-home-dubai.com/.

 

מאמר זה נכתב על ידי סוויט הום דובאי. אנו מציעים מגוון הזדמנויות לפרופילי משקיעים שונים. בין לקוחותינו נמצאים משקיעים פרטיים הרוכשים מקבצי דירות להשקעה ברחבי העיר דובאי.

אז אם אתם בעניין של השקעות נדלן בדובאי, צרו קשר עוד היום בטלפון 03-6444446