Site icon מקומונט לוד

המשימה הראשונה של הנשיא הרצוג: “להעביר מסר מאחד של קירוב לבבות”

דוגמא אישית: ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו הזמין את הנשיא ה-11 של מדינת ישראל שנבחר ברוב קולות במשכן הכנסת – לפתוח את מסע ביקוריו ברחבי הארץ, דווקא בעיר לוד.

יצחק (בוז’י) הרצוג, ניצח לפני זמן קצר את מרים פרץ, ונבחר לכהן כנשיא ה-11 של מדינת ישראל, זאת לאחר ש-87 מחברי הכנסת, שהצביעו בחשאי, בחרו בו, כאשר 26 חברי כנסת בחרו בפרץ. לפני שבועיים בדיוק הכריזו השניים על מועמדותם לתפקיד.

הנשיא ה-11 יצחק (בוז’י) הרצוג וראש העיר יאיר רביבו (ארכיון)

עם היוודע התוצאות ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, שיגר את ברכתו האישית. “אני מברך את ידידי יצחק הרצוג על בחירתו לנשיא ה-11 של מדינת ישראל, ואני מאחל לו הצלחה רבה בשם כל תושבי לוד. אני מברך את מרים פרץ, אישה מיוחדת ונדירה ובטוח שהיא תמשיך להוות גורם חינוכי ומלכד בחברה”.

רביבו ניצל את ההזדמנות וקרא להרצוג להגיע לביקור ראשון במסגרת תפקידו, דווקא בעיר לוד. “אני מזמין את נשיא המדינה לפתוח את ביקוריו בארץ כאן בעיר לוד, כגורם חשוב בין המגזרים השונים, כדי להעביר מסר מאחד של קירוב לבבות, העמקת הידידות והשכנות הטובה, וחיזוק הדו קיום בלוד על ערכים של כבוד הדדי, הבנה וסובלנות”.

הרצוג בן ה-60, מכהן כיו”ר הסוכנות היהודית, שר וחבר כנסת לשעבר, ממשיך את השושלת המשפחתית של נשיאה בתפקידי ציבור בכירים, והופך לנשיא הרצוג השני, לאחר שאביו חיים ז”ל, היה הנשיא השישי של המדינה. סבו, הרב יצחק הלוי-הרצוג זצ”ל, היה הרב הראשי האשכנזי הראשון של מדינת ישראל.