Site icon מקומונט לוד

הסוף לכאבים, ושיפור הביצועים – מדרסים בדרום מותאמים אישית

מדרסים מהווים כלי טיפולי ומניעתי לבעיות בכף הרגל. השימוש במדרסים נפוץ בקרב כלל האוכלוסייה ובפרט אצל ספורטאים. מדרסים מייעלים את הפעילות של כף הרגל ואף מאפשרים שיפור בביצועים. חשוב מאוד לדעת כי במקרים רבים מדרסים נכונים יכולים לסייע בפתרון של פציעות כרוניות, למנוע פרישה מפעילות ספורטיבית ובמקרים רבים הם יכולים לסייע לספורטאים לשבור שיאים אישיים. התאמה וייצור של מדרסים הם תהליכים מורכבים שמחייבים ידע ומקצוענות ובמיוחד בשל ריבוי היצרנים בתחום כיום וכן בשל ריבוי שיטות הייצור והחומרים הרלוונטיים לבניית מדרסים. על כן, אם אתם מחפשים מדרסים בדרום, חשוב מאוד שתבחרו מראש בחברה אמינה, מקצועית ומומלצת.

כיצד מדרסים יכולים לעזור?

המדרסים מתאימים בין הנעליים למבנה הייחודי של כל אחת מכפות הרגליים וזאת בכדי לאפשר פעילות נכונה של כפות הרגליים ובעיקר בכדי למנוע גלגול מיותר של כף הרגל בנחיתה ולייצב אותה לצורך דחיפה יעילה. אם אתם מחפשים מדרסים בדרום כדאי שתדעו כי המדרסים אינם בולמי זעזועים וזאת מכיוון שהרגל בולמת אותם, הם גם לא רלוונטיים לצורך תמיכה בקשת וזאת כיוון שצריכה להיות לה מידה מסוימת של גמישות על מנת שתפעל בצורה תקינה. המדרסים בעצם מסייעים בהתאמה של כף הרגל לנעל והם רלוונטיים עבור סוגי מקרים שונים.

למי מתאימים מדרסים?

המדרסים מתאימים לאנשים לאחר פציעה, לרוב הפציעה נגרמת כתוצאה מהעדר מדרסים. כמו כן, הם רלוונטיים עבור אנשים עם ליקויים במבנה ובתפקוד של הרגליים. מדובר על ליקויים אשר קיימים אצל מרבית האוכלוסייה אך הם לא תמיד באים לידי ביטוי בכאב כלשהו או פציעה. הליקויים יכולים להשפיע לא רק על כף הרגל כי אם על כל הגוף לרבות ברכיים, ירכיים, עמוד שדרה, אגן ועוד ועל כן, אם חוויתם פציעה כלשהי באחד מהאזורים הללו או שיש לכם נטייה לשחיקה לא סימטרית או שחיקת יתר של נעלי ריצה, סביר להניח שיש צורך בהתאמת מדרסים. המדרסים רלוונטיים גם עבור ספורטאים ולא פעם הם מסייעים להם בשיפור ביצועים וכן במניעת פציעות וכאבים.

כיצד מתאימים מדרסים?

אם אתם מחפשים מדרסים בדרום, חשוב שתדעו שקריטי להתאים בצורה מתקדמת ומקצועית את המדרסים לכפות הרגליים. בדיקת כף הרגל לצורך התאמת מדרסים חייבת לכלול:

כיצד קובעים את סוג המדרסים?

סוג המדרסים והחומרים שמהם הם עשויים יקבעו על פי הגמישות או הקשיחות של כף הרגל, משקל, סוג הספורט שבו עוסק האדם, גיל ועוד. המדרסים חייבים לכלול גם מייצב עקב וזאת בכדי לתמוך בזמן נחיתת העקב ולתקן את תנועת הרגל בהמשך. החלק הקשיח של המדרס חייב להסתיים ברדמת כריות כף הרגל וזאת בכדי לאפשר לה להתייצב לשלב הדחיפה.

התאמת מדרסים חייבת להתבצע על ידי החברה הטובה ביותר בתחום. על כן, אם אתם מחפשים מדרסים בדרום, חשוב מאוד שתחברו בחברה אמינה. ישנן חברות המספקות בין היתר שירותים שונים כגון: שירות התאמת מכשירי שמיעה ועוד, הידועות כחברות הטובות ביותר גם בתחום מדרסים ועל כן, חשוב מאוד לבחון היטב את החברה, מקצועיותה, המוניטין שלה בתחום וההמלצות שיש לה טרם בוחרים בה.