Site icon מקומונט לוד

העיקר הבריאות: שיתוף פעולה ייחודי בין עיריית לוד לקופת החולים מאוחדת

בפגישה בין קופת חולים מאוחדת ועיריית לוד הוחלט על שיתוף פעולה לקידום בריאות הציבור. במסגרת שיתוף הפעולה יעבירו צוותי מאוחדת הרצאות והדרכות במטרה להנגיש מידע רפואי לתושבים ולפעול לחיזוק הרחבת השירותים הרפואיים העירוניים.

במסגרת ערב ״לגדול בריא״ אשר התקיים בחודש ינואר האחרון במרפאת שער העיר בעיר לוד, סוכם בין העירייה וקופת החולים מאוחדת בלוד, על הרחבת שיתוף הפעולה בין שני הצדדים. במסגרת שיתוף הפעולה יורחב מערך התכניות, ההרצאות וההדרכות אשר מעבירה מאוחדת בלוד, זאת על מנת להעשיר את הידע ולהעניק כלים שימושיים לתושבי העיר.

במהלך ערב זה נפגשו מנהל מרחב חוף יהודה במאוחדת,  אורן אביטן, עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות, גיל חדד ומקדמת הבריאות בעיר לוד, יפית בן שחר. במסגרת הפגישה הוחלט על הרחבת שיתוף הפעולה בין מאוחדת לעירייה, במטרה לבנות תכנית אסטרטגית משותפת לקידום הרפואה בלוד ובמקומות צומחים בעיר על מנת להעניק את השירותים הטובים ביותר לתושבי לוד.

קרדיט צילום: יפית בן שחר

מנהל מרחב חוף יהודה, אורן אביטן, בירך על הפעילות המשותפת:״אנחנו שמחים לשתף פעולה עם עיריית לוד. תושבי העיר יוצאים נשכרים מיכולותיהם של שני הצדדים המעורבים, גם ברמה המוניציפלית וגם ברמה המקצועית. העבודה המשותפת תוביל לקידום הבריאות ברשות ולאורח חיים בריא ואיכותי של התושבים״.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות בעיר לוד, גיל חדד הוסיף: ״הערב הנוכחי הינו הסנונית הראשונה לשיתוף פעולה בין לשכת הבריאות בלוד לקופת החולים מאוחדת. אנחנו נמשיך לעשות, להוביל ולקדם את הבריאות בעיר למען בריאות התושבים היקרים. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לגורמים המעורבים ולרכזת הבריאות העירונית, הגב׳ יפית בין שחר על העשייה המרובה ולמרחב חוף יהודה בקופת החולים מאוחדת, על שיתוף הפעולה המבורך״.