Site icon מקומונט לוד

העיקר להיות במקום הראשון: תלמידי דרכא מקסים לוי בלוד זכו בתחרות ייחודית

לאחרונה קיימה רשת דרכא תחרויות ספורט בין בתי הספר השונים של הרשת. התחרויות התקיימו בפארק הלאומי ברמת גן באווירה ספורטיבית ומקפיצה ובליווי של די.ג’יי והפנינג כיפי וחווייתי, ולקחו בהם חלק כ- 300 תלמידים משישה בתי ספר שונים. גם התלמידים של דרכא מקסים לוי לוד היו שם.

מדובר באירוע השיא הראשון של מחלקת החינוך הגופני של הרשת – אליפות דרכא בכושר גופני ובמשחקי כדור תשע”ט – 2019. התחרות כללה מקצים במחניים (בנות), כדורשת (בנות), כושר גופני (בנים ובנות), טאצ’דאון (בנים) וקט רגל (בנים).

נבחרת הבנות במחניים של תיכון דרכא מקסים לוי בלוד קטפה את המקום הראשון והמכובד במקצה המחניים, וגם חזרה הביתה עם הישגים נוספים: נבחרת הבנים בטאצ’דאון ובקטרגל קטפו את המקום השלישי בתחרות, נבחרת הבנות של הכושר הגופני התמודדה בתחרות הכושר הגופני וזכתה במקום השלישי, התחרות כללה משיכת חבל, מסלול מכשולים אתגרי ותחנות כושר משולב, נבחרת הבנות גם זכתה במקום השני בכדורשת.

חברות הנבחרת המנצחת. צילום: יחצ

כאן המקום להודות לרכז החינוך הגופני איתי גולדפרב, רכזת יום האירוע אורטל אהרוני, ולמורים רעיה יאור, רשף אלפסי-סרור, ניר כגן ועזרא בן שוהם.

האולימפידרכא מהווה אירוע שיא בחינוך הגופני לשנה תשע”ט. במהלך השנה הרשת קיימה מספר אירועי ספורט בין בתי ספר והפעם, לראשונה, אליפות בכושר גופני ומשחקי כדור וחוויה ספורטיבית אחת גדולה וייחודית.

איתי גולדפרב, מנחה בתחום מצוינות בחינוך הגופני של רשת דרכא, מסכם ואומר: “חלק משלבי התכנון של האולימפידרכא כלל התייחסות לשונות הקיימת בין בני הנוער, בתי הספר, והתנאים הסביבתיים השונים. לפיכך, מתן מענה לכלל מרכיבי הכושר, ברמות קושי שונות ובדרישות פיזיולוגיות שונות. לשמחתנו, היבט זה בא לידי ביטוי במגוון רחב של יכולות גופניות וכישורים אישיים בקרב כל תלמידי בית הספר שהשתתפו באירוע וכל בית ספר זכה בגביע ניצחון אחד לפחות (מקום שלישי, שני וראשון מכל ענף ספורט)”.

צילום: יחצ