Site icon מקומונט לוד

הפגנת תושבים ספונטנית מול משטרת לוד: “אנחנו מפחדים”

עשרות תושבי לוד הפגינו היום מול משטרת לוד במחאה על מקרי הירי האחרונים ובהם סגן ראש העיר יוסי הרוש וחבר מועצת העיר עמיחי לנגפלד שאמר: “המשטרה חייבת לדאוג לבטחון האישי של התושבים”.

גם כניסתו של שמעון דהן לתפקיד מפקד משטרת לוד לא מועילה בינתיים להגברת הביטחון אצל תושבי לוד הערב {ג} ארגנו הפגנת מחאה ספונטנית מול משטרת לוד במחאה על התמשכות מקרי הירי בעיר.

צרורות הירי שנשמעו אמש היוו המשך למגוון אירועים מסוכנים מהשנה האחרונה ובהם ירי בחתונות, הרוגים, פצועים וקליעים שהגיעו אל בתי התושבים.
מדוברות המשטרה נמסר: התקבל אירוע של שמיעת ירי, נערכו סריקות ועוכב חשוד.

עשרות מתושבי העיר שנמאס להם הגיעו כאמור הערב למשטרת לוד כדי למחות ומפקד המשטרה החדש שמעון דהן יצא אל התושבים ושוחח איתם.

אל התושבים הצטרפו גם סגן ראש העיר, יוסי הרוש וחבר מועצת העיר עמיחי לנגפלד שאמר למקומונט לוד:”אנחנו רוצים לחיות בעיר נורמלית. בתקופה האחרונה חלה ירידה בביטחון האישי של תושבי העיר, כאשר מידי ערב נשמעים קולות ירי בעיר ומדיניות המשטרה מאפשרת לפורעים לעשות ככל העולה על רוחם”.

הפגנת תושבים מול משטרת לוד. צילום: מקומונט לוד

“לא ייתכן שילדינו יפחדו להסתובב בעיר עם רדת החשיכה, לא יתכן שילדים קטנים ישמעו מידי ערב קולות ירי.
הבעיה מתחילה במדיניות הכלה של עבירות רבות של החוק והסדר הציבורי ומשם המדרון הוא חלקלק.
המשטרה לא הסכימה ולא השכילה לשתף ביעדיה את מדיניות העיר כמו בקיום חתונות בשכונות מגורים ועוד, והתוצאה לא איחרה לבוא – מאותם אירועים וחתונות גם קיבלנו אירועי ירי וחיסולים הפכו למציאות קבועה ובקדנציה הקצרה של מפקד התחנה האחרון קיבלנו 10 נרצחים ב 10 חודשים”.

עוד אמר לנגפלד:” המציאות שבה כל מי שרוצה יכול לירות בנשק במרחב הציבורי היא תעודת כישלון חרוץ למשטרה ואנחנו קוראים לשר ולמפכ”ל לפעול לשינוי המדיניות בכל הנוגע למשילות, חוק וסדר בעיר”.