Site icon מקומונט לוד

הצלחה למאבק הסייעות

כזכור, במסגרת השביתה הארצית של הרשויות המקומיות, עובדי עיריית לוד שבתו אף הם ולא הוענק שירות לתושבים וזאת בכדי לזעוק את זעקת הסייעות אשר אינם קיבלו תגמול נאה ומכובד לעבודתם הקשה.  

יאיר רביבו: “המחאה על תנאי הסייעות הצליחה – השכר שלהן יעלה משמעותית” אחרי חודשים ארוכים של מאבק ממושך בהובלת מרכז השלטון המקומי עבור ציבור הסייעות, נחתם הסכם שכר היסטורי – הסכם פורץ דרך שיביא לרפורמה אמיתית ומקיפה לסייעות תומכות ההוראה בתנאי השכר, בתמריצים, בלימודים ובאופק תעסוקתי.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו טען בעת השביתה, כי “זה לא נעים לראות גן סגור, אך הצטרפנו למחאה הצודקת למרות שידענו שזה לא יהיה נעים להורים הצעירים שיצטרכו למצוא פתרון לילדיהם או יפסידו יום עבודה – אך מחאה זו ושכר הסייעות – חשוב לעתידנו”.

ראש העיר נושא דברים בפני הסייעות ביום השביתה – בבית העירייה

עם קבלת הבשורה על-כך שנחתם ההסכם הכספי עם שדרוג בתנאי העסקתן, אמר רביבו: “מאבק הסייעות הצליח, ובגדול. הסייעות ישתכרו באופן מכובד ובעלייה משמעותית עם בונוסים למי שלא תיעדר. הן מרוויחות, ההורים מרוויחים והילדים נהנים – היה שווה לנו לעצור יום אחד את השירות – בכדי שילדינו יקבלו צוות טוב יותר, מתוגמל יותר ומרוצה יותר”.