Site icon מקומונט לוד

הקיץ מתקרב והגיע הזמן להתחטב!

החום הכבד מזכיר לכולנו שהקיץ הגיע והגיע הזמן להיכנס לכיושר ולהתחטב. שוחחנו עם מנהלת סניף סטודיו C ראשון לציון מערב רוית גבאי על מנת לשמוע את מה שקורה בסניף לקראת הקיץ, ואיך השיטה הייחודית תעזור לך להגיע לתוצאות.

מה מאפיין את האימונים בסטודיו סי? “בסטודיו C מתאמנים בשיטה ייחודית לסטודיו, השיטה מותאמת לגוף האישה ולתמורות שרק נשים עוברות כמו לידה והשינויים שעוברים על הגוף במהלכה ולאחריה. מעבר לתוצאות של העיצוב והחיטוב שמקבלים מהשיעור, העבודה היא מאוד על בעיות גב כאבי גב, יציבות, גמישות, אורך שרירים, כל אלו חשובים לנו בפעילויות היומיומיות, ואנחנו רואים את השינוי על המתאמנות: אם זה כשנהיה קל יותר להחזיק תינוק קטן על הידיים, ואם כאשר נופלים ברחוב וחומרת הפציעה הייתה יכולה להיות גדולה יותר לולא היית מתאמנת בשיטה”.

“הדבר המרכזי שמאפיין את השיטה הוא הקשר האישי, מאוד חשוב לנו ליצור קשר עם מתאמנות, לקבל משוב, לראות למה לא הגיעו לשיעור”.

“בסניף ישנם 2 חוגים: חוג לנערות בגילאי 13-18, וחוג היריון אשר פתוח גם לקהל החיצוני, וגם למתאמנות בסניף שרוצות להתאמן בצורה מתאימה לתקופת ההיריון”.

שיעור בסטודיו c. תמונה: יח”צ

אם ארצה לשלב תזונה עם ספורט, אוכל לקבל מענה? “בסניף יש שתי תזונאיות, אחת דיאטנית קלינית, והשנייה נטורופטית. שתיהן מומחיות בתזונת נשים, ויודעות להתאים את התפריט לגוף האישה, למצב הגוף באותה תקופה, האם המטרה היא לרדת במשקל, או להקנות אורח חיים בריא ולהתאים תזונה נכונה.

“בנוסף חשוב לי להדגיש שהיחס בין המאמנות למתאמנות בסניף מאוד מורגש, הן מדברות גם על נושאים מעבר, יש להן קבוצות וואטסאפ. המדריכות דואגות להתקשר לבנות שלא הגיעו לשיעור, לשאול מה קורה, לעודד כשקשה ולהיות אוזן קשבת. הסטודיו שלנו, סניף ראשון לציון מערב הוא הסניף הכי גדול בארץ. בנוסף, הנגישות אליו מאוד גבוהה, יש צוות בייביסיטריות שהן בעצם סבתות שמגיעות כל בוקר ושומרות על התינוקות מגיל לידה עד גיל זחילה כאשר האם יכולה להתאמן בראש שקט”.

“הנשים אשר באות להתאמן באות מתוך רצון לתת לעצמן מקום בין כל דאגות היום, הן יכולות לבוא לפני העבודה, אחרי העבודה, הן באות בשביל להתאמן ולקבל חוויה טובה ונכונה לגוף שלהן, מכיוון שהרבה מהנשים שמגיעות, מגיעות עם השגרה היום יומית שהן חוות, הן מוצאות בבנות המתאמנות איתן סביבה נינוחה ומכילה, משתפות אחת את השנייה, ויש להן קשר חברי לכל עניין. הבנות מגיעות להתאמן בכל גיל ומקפידות לשמור על שגרת אימונים לאורך שנים ארוכות. ניתן גם לראות נשים שמגיעות לשיעור ומביאות עימן את בנותיהן הצעירות לחוג נערות”.

ומה עם המאמנות? “המאמנות בצוות הן מאמנות מקצועיות מוסמכות, אשר עוברות קורס הדרכה בשיטה של סטודיו C. גם לאחר שהמדריכות כבר מאמנות הן עוברות ביקורות ומפקחות עליהן מאמנות בכירות. ממוצע גילאי המאמנות הוא 40, והן בעלות וותק וניסיון רב, לצד מדריכות חדשות וצעירות”.