Site icon מקומונט לוד

הרצפה שלכם יכולה לשרת אתכם טוב יותר

קרדיט: michaelgrinberg.co.il

לכאורה, נשמע טריוויאלי שרצפה תתאים לכל המטרות התעשייתיות שלכם כבר מרגע היציקה והבנייה שלה. אלא שיש רצפות שללא הכנה מיוחדת וללא חומר לציפוי רצפות לא יתאימו למטרה התעשייתית הרב משימתית שעומדת בפניכם. רצפת ייצור חייבת להיות חזקה ויציבה בראש ובראשונה וגם אם יוצקים אותה מבטון היא עדיין צריכה להיות עמידה ומתאימה גם לחומרים שונים, מה שבטון חשוף או מרצפות כלשהן לעולם לא יוכלו להיות. לכן, ציפוי בחומרים שונים כמו אקריל, פולימרים ואפוקסי הוא ההבדל שבין רצפה שעושה את העבודה תרתי משמע לבין רצפה שתגרום לכם בעיות בהמשך. רצפה מצופה בחומר מתאים אינה נסדקת, היא עמידה לשנים רבות ולכן היא יכולה לשמש אתכם להעמדת מיכון ומתקנים כבדים ולהפעיל אותם ללא בעיות מיוחדות. יש לרצפות מצופות כאלה תכונות נוספות שהופכות אותן ליעילות ולטובות במיוחד לתעשייה ולכן חברת מיכאל גרינברג בע”מ מציעה לכם את העבודה המקצועית ביותר לרצפות מצופות בגימור איכותי וברמה גבוהה.

חניונים טובים יותר

חניונים שמשמשים אותנו במיוחד מתחת לפני האדמה הם חניונים שעליהם נוסעים כלי רכב וחונים בהם במשקלים גבוהים בכל שעות היממה. מלבד עומסים גדולים, הם צריכים לעמוד גם בדרישה לא לספוג חומרים רעילים כמו דליפות דלקים וחומרים נוספים כדי שלא להגביר סיכונים. כשמוסיפים ציפוי אפוקסי לחניון מקבלים אל רק רצפת חניון אסתטית יותר אלא גם רצפה חזקה יותר וללא סדקים וחיבורים, מה שהופך אותה לרצפה המתאימה ביותר לשאת משקלים גבוהים במיוחד של כלי רכב ועומס תחבורה. רצפה כזאת גם קלה יותר לתחזוקה, היא לא חדירה למים ולנוזלים שונים ולחומרים כימיים, כך שהיא גם בטוחה ואוטמת מצוין את הבניין מפני חדירת לחות ושמנים או דלקים. הרצפה גם אסתטית וממסגרת יפה את החניון כהמשך לעיצוב של המבנה עצמו ואפילו נחשבת לאטומה לרעשים וזה חשוב במיוחד במקום שבו מפעילים מנועים כל הזמן.

עבודות איכותיות ומהירות

עבודת ציפוי רצפה בחומרים כמו אפוקסי צריכה להיעשות ללא פשרות וללא עיכובים משום שהחומר מתייבש מהר. חברה שמציעה לכם שירותים כאלה חייבת לעמוד בכל התקינה לגבי החומרים שבהם משתמשים וריכוז החומרים גבוה ללא מדללים וחומרים נוספים ולא תקניים. עבודה טובה באמת אינה מדלגת על עבודות ההכנה של הרצפה כדי שאפשר יהיה לצפות בחומרים המבוקשים בלי הפרעות ובלי להשאיר שם פגמים לא מתוקנים וללא שכבה מכינה. חברת מיכאל גרינברג בע”מ מציעה לכם את כל הניסיון שלה שנצבר לאחר שנים רבות של עבודה עם גופים ומפעלים מובילים בישראל.