Site icon מקומונט לוד

השבוע זה קורה: שלמה ארצי מגיע ללוד. נותרו כרטיסים אחרונים!

■ עשרות מופעים ומגוון פעילויות והפעלות יתקיימו במהלך הקיץ של העיר לוד ■ האירועים מותאמים למגוון הגילאים ומיועדים לילדים, נוער ומשפחות ■ בשבוע שעבר נפתחו אירועי החופש הגדול עם הופעה מצויינת של הזמרת יובל דיין. ביום חמישי הקרוב: שלמה ארצי חוגג חמישה עשורים על הבמה, בלוד!

השבוע הראשון של החופש הגדול נפתח בשלל פעילויות במסגרת אירועי הקיץ בלוד. בולטות הצגות שפופולריות במיוחד בקרב בני הנוער. הצגה בספרייה, חוגי יצירה והפעלות חינוכיות בכל המתנסים. מסיבת ברכה לבני הנוער, לבוגרים הצגה ומופע סטנד אפ.

המופע הגדול של השבוע הראשון של פעילות הקיץ היה של הזמרת הנערצת יובל דיין ביום חמישי האחרון בהשתתפות קהל של למעלה מאלף תושבים שגדש את רחבת בית התרבות בלוד.

מאות תושבים נהנו ממופע מרגש. יובל דיין. צילום: דוברות לוד

השבוע צפויים אירועים רבים ומגוונים. גולת הכותרת, ההופעה של שלמה ארצי, שמציין יום הולדת 70, חוגג חמישה עשורים מוסיקליים ויופיע באצטדיון ביום ה’ 11.07. מכירת הכרטיסים למופע החם ביותר של הקיץ בעיצומה.

כל הפעילויות מסובסדות משמעותית ותושבי העיר מוזמנים להגיע וליהנות מהמגוון הרחב. עיריית לוד יחד עם רשת המתנ”סים מאחלת לתושבי העיר חופש נעים, ומבקשת לשמור על הילדים במהלך החופש הגדול, להזכיר להם לחצות בבטחה רק במעבר חציה, לשתות הרבה ולהישמר מפני השמש.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “סדרת אירועי הקיץ נועדה לאפשר לכל תושבי העיר ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי ברחבי העיר. אירועי הקיץ סובסדו משמעותית ע”י העירייה, כחלק ממדיניות חברתית שנועדה לאפשר לכל תושבי לוד ליהנות ממגוון רחב של פעילויות תרבות ופנאי במחירים מוזלים”.

קיץ של מופעים ופעילויות בלוד. צילום: באדיבות דוברות לוד