Site icon מקומונט לוד

השכרת מחסומים לאירועים בטוחים יותר

כאשר אירועים מתקיימים תחת כיפת השמיים ולא במקום סגור עם דלת נעולה, צריך לבצע השכרת מחסומים עבור האירוע  על מנת להעניק הגנה מספקת על כל האנשים שמגיעים וגם בכדי להסדיר את התנועתיות בתוך המקום. השכרת מחסומים לאירועים ניתן לבצע מחברה המציעה שירות כזה, בנוסף לשירותים אחרים שיכולים לעזור לכם בקיומם של אירועים וכמו כן של כנסים המתקיימים במקומות פתוחים.

איך עוזרת השכרת מחסומים לאירועים להקניית סדר במקום?

כאשר מתקיים מופע בפארק או חגיגות עירוניות, כאשר מגיעים אל המקום אלפי אנשים, יש להניח שאין סדר או הכוונה של הקהל הרב ועלולה להיווצר סכנה רצינית מכמה סיבות:

  1. הקהל לא מצליח ליהנות בגלל הצפיפות הרבה שהמקום לא יכול להכיל.
  2. מקרי אלימות מרובים.
  3. בסיום המופע – בעיות רבות של אי סדר בשל חוסר היכולת לשלוט בפתחי היציאה.
צילום: ללא קרדיט

כאשר שוכרים מחסומים עבור אירוע, אפשר לבצע את הכוונת הקהל הן לכיוון הכניסה והן ליציאה, במקומות שהוגדרו עבור העניין מראש. ניתן אף לשכור אנשי מקצוע מתחום הביטחון, אשר יתמכו ויסייעו לעניין ויסות הקהל למקומות הנכונים, כמו גם עצירת התנועה פנימה או החוצה בהתאם לצורך ולצפיפות. ביצוע השכרת מחסומים לאירועים בהתאם לצרכים הייחודיים של האירוע, יכול כמובן למנוע פציעות ופגיעות פיזיות בבני אדם והמטרה שלו היא להגן על אנשים שבסופו של דבר באו בכדי ליהנות ולבלות.

כיצד יודעים כמה מחסומים צריך לשכור?

ככל שצפויים להגיע יותר אנשים והמקום שבו מתרחש האירוע גדול יותר, כך יהיה צורך לשכור יותר מחסומים. השכרת מחסומים לאירועים צריכה להספיק בכדי לבצע את תפקידה, כאשר הם יכולים להשליט את הסדר כבר מתחילת האירוע וכאמור למנוע הרבה מאוד אי נעימויות. כאשר המחסומים ניצבים כבר בשלב שהקהל רק מתחיל להגיע, האנשים נכנסים בהדרגה ולא בבת אחת וזה יכול בהחלט לעשות את ההבדל בין אירוע מסודר ומאורגן – לבין כאוס מוחלט.

מה עוד כדאי לבדוק מול החברה המעניקה שירותי השכרת המחסומים?

השכרת מחסומים לאירועים נועדה עבור כנסים שבהם תרצו להשליט סדר, אך חברות המשכירות אותם בדרך כלל מציעות גם שירותים נוספים שכדאי לשקול בחיוב, כמו השכרת במה למשל או פיגומים. חברה איכותית תעמיד לשירותכם את הייעוץ ברמה הגבוהה ביותר וכך תוכלו לקבל מידע באשר לאביזרים והציוד שמוטב שתשכרו לצורך הפקת האירוע בצורה בטיחותית. תוכלו לקבל עצה לגבי הכמות הדרושה לכם להשכרת מחסומים לאירוע, למשל, בכדי לחסוך כסף מבלי להתפשר על עניין הבטיחות.