Site icon מקומונט לוד

השכרת קרוואנים בכנרת – החופשה המושלמת

Small white caravan through the trees. Green tent and bikes.

השכרת קרוואנים בכנרת

אנשים רבים מחפשים דרך לעשות חופשה כיפית וזולה. להתחבר לטבע ולא ללכת למלון. אתם לא חייבים להתפשר ויכולים לעשות חופשה מפנקת גם בלי לשלם למלון סכום גדול. להרבה אנשים נמאס ממלונות, כל המלונות דומים והעלות שלהם לא מוצדקת. אם אתם רוצים להנות מחופשה קצת אחרת תוכלו לעשות חופשת קמפינג עם קרוואן להשכרה, קרוואנים ללילה, כמו קרוואנים בכנרת. מצד אחד להיות מחוברים לטבע אפשר לשים את הקרוואן על החוף בכנרת מצד שני נוחות של חדר ולא שינה באוהל.  יש קראוונים ללילה ממוזגים כך שבקיץ אתם יכולים ליהנות בקרוואן לא לסבול מהחום. 

תנאים נוחים בקרוואן

בתוך הקרוואן יש כל התנאים הנוחים. אחרי שהייתם בטבע, תוכלו להתקלח לישון במיטה נוחה וגם לבשל אוכל בנוחות ולא רק אוכל שעושים במנגל. אם אתם בלי קרוואן אתם צריכים להיות באותו מקום. כשאתם בקרוואן יכולים לנסוע איתו ממקום למקום. יש גם אופציה לבניית קרוואן נגרר. יש כל מיני גדלים של קרוואנים יש קרוואנים שמתאימים לזוג יש קרוואנים המתאימים לזוג עם שני ילדים ועוד. 

קרוואנים קבועים וניידים

יש חברות שנותנות קרוואנים קבועים בכל מיני חניונים של קרוואנים ויש חברות המשכירות קרוואנים נגררים שניתן לחבר אותם לרכב ואז ניתן לגרור את הקרוואן לאן שרוצים. לא לכל החברות יש את זה אבל יש קרוואנים גדולים ליותר מארבעה נוסעים ואפילו קרוואנים שמתאימים לשבעה אנשים. קרוואנים מגיעים עם ציוד משלים שהופכים אותו לכל כך נוח.

ציוד שאפשר לקבל בקרוואן

 חברה טובה של קרוואנים טובה תיתן צליה שתאפשר לשבת בשמש בצורה נעימה ולא בשמש ישירה. כמו כן חברה קמפינג איכותית תספק בקרוואן שולחן שיש בו כסאות במספר הנופשים בקרוואן. הרבה קרוואנים כוללים שטיח נוח ויש בו כמובן מקרר שירותים ומקלחת. אפשר לאחסן דברים שהבאתם יש בו שטחי אחסון. יש כמובן מיטות בקרוואן תמצאו מיטה זוגית אחת  וכן מיטת קומותיים. כאמור יש קרוואנים קטנים יותר וכן גדולים יותר. מחיר הקראוון תלוי בגודלו. אם המשפחה שלכם קטנה יותר עלות השכרת קרוואן תהיה נמוכה יותר.