Site icon מקומונט לוד

השקעה בנדל”ן ב-2018: קניית דירה להשקעה בלוד

המאמצים הממשלתיים הממוקדים להסטת המשקיעים בישראל מאפיק הנדל”ן למגורים נותנים, אמנם, את אותותיהם בשטח, אך יחד עם זאת, רבים מהמשקיעים ממשיכים לראות בנדל”ן למגורים את ערוץ ההשקעה האידיאלי. גם היום, דירות להשקעה נחשבות להשקעה סולידית ויציבה שהינה בעלת פוטנציאל לרווח כפול, הן מדמי השכירות החודשיים והן מהתפתחותו של האזור בו ממוקמת הדירה. זאת, כמובן, במידה ובחירת המיקום נעשתה בשיקול דעת ולאחר מחקר מקיף של השוק.

קניית דירה להשקעה בלוד

הסכם הגג שנחתם אשתקד להקמת כ – 17,000 דירות חדשות בלוד צפוי להכפיל את אוכלוסיית העיר והזניק אותה באחת אל קדמת במת הנדל”ן בישראל. השקעה ממשלתית יוצאת דופן בסכום משוער של כ – 6.9 מיליארד שקל, העומדת מאחורי ההסכם, מהווה בסיס לתנופה עתידית אדירה בתחומי הדיור, התעסוקה, התחבורה, החינוך והתרבות וממצבת את העיר לוד כעיר עם עתיד מבטיח מכל בחינה.

פרויקט Peri Best בלוד של חברת פרי נדל”ן (הדמיה). יחצ

14,000 דירות בשכונות חדשות, 3,000 דירות במסגרת התחדשות עירונית, כ- 239 מיליונים לפיתוח מתחמי מסחר ותעסוקה, כ – 1.4 מיליארד שקלים לשדרוג מערכת התחבורה בעיר, כ-2.8 מיליארד שקלים לפיתוחן של השכונות החדשות וכ-359 מיליונים המוקדשים להתחדשות עירונית, הופכים את לוד המוכרת לנחלת העבר.

שדרוג התשתיות המהווה חלק מרכזי בהסכם הינו מקיף ויסודי. במסגרתו, תשתיות התחבורה הקיימות ישודרגו, חלקיה המערביים והמזרחיים של לוד יחוברו עם מרכזה, ייסלל כביש 200 שיחבר בין כביש 431 לכביש 1 ולכביש 40, תוקם באזור התעשייה הצפוני תחנת רכבת שלישית, יוקם בתחנת הרכבת המרכזית מרכז תחבורתי משולב ויוקמו שני פארקי תעסוקה רחבי היקף ובעלי נגישות אופטימלית לרכבת ולמערכת התחבורה הארצית. כמו כן, יוקמו מתחמי מסחר חדשניים במרכז העיר.

מוסדות ציבור חדשים, מוסדות לימוד חדשים לכלל חתכי הגיל, שדרוג של קריית הספורט, חידוש העיר העתיקה, פיתוח פארקים חדשים והקמת רשת שבילי אופניים ישלימו את תנופת הפיתוח יוצאת הדופן של העיר מן הפן החינוכי – תרבותי וימקמו את לוד בחזית מכל הבחינות.

הזדמנות הנדל”ן הבאה של ישראל

יזם הנדל”ן אלדד פרי, מייסד ובעלים של קבוצת אלדד פרי, צוטט בדה מרקר ואמר כי “לוד היא הזדמנות הנדל״ן הבאה של ישראל”. במרכז הארץ, בלב אזורי הביקוש המובילים ועם התפתחות מסיבית ויוצאת דופן בהיקפה, נחשבת כיום העיר לוד להזדמנות נדל”ן מהפופולאריות ביותר הזוכה לביקושים גבוהים מצד משקיעים המזהים את הפוטנציאל האדיר הטמון בעיר שכל עתידה עוד לפניה.