Site icon מקומונט לוד

השקעות נדלן באתונה- האם כדאי?   

נכסים ביוון

אתונה בשנים האחרונות למרכז להשקעות נדל”ן מהמבוקשים ביותר. משנת 2017 ועד היום המון ישראלים מתעניינים ורוכשים נדל”ן באתונה. זאת לא רק תופעה ישראלית, בכל העולם מתעניינים ב נדל”ן באתונה שהפכה להיות מוקד נדל”ן מבוקש. זה נדמה כאילו האימפריה היוונית נמצאת למכירה. אנשים מכל העולם מתעניינים ברכישת נדל”ן באתונה.

מחירי נדל”ן נמוכים ביוון

כאשר הגל הזה רק התחיל בשנת 2017, אחרי פרוץ המשבר הכלכלי ביוון, מחירי הנדל “ן ביוון היו כל כך נמוכים שאי אפשר היה להתעלם כדאיות ההשקעה. היום בגלל הביקוש הגדול, מחירי הנדל “ן באתונה וביוון כבר עלו מעט. אבל עדיין זאת השקעה מצוינת, במחיר מעולה לנדל”ן. גם אנשים עם סכום קטן יחסית לקנה מידה של נדל”ן, יכולים לרכוש באתונה וביוון כולה, נכסים שהם לא יכולים לרכוש בשום מקום אחר. עד היום אתונה מהווה מוקד משיכה למשקיעי נדלן.

למה דווקא באתונה?

אתונה היא עיר הבירה של יוון. אתונה היא מרכז מסחרי גדול ביוון. יש בה הרבה סוגים של נדל”ן. יש בה נדל”ן מסחרי משרדים, שטחים שונים לעסקים. נדל”ן תעשייתי, וגם נדל”ן למגורים פרטיים. לא רק בגלל שאתונה היא מרכז מסחרי גדול ביוון, כדאי לרכוש בה נדל”ן היום. בכל רחבי יוון, בגלל המשבר הכלכלי, מחירי הנדלן ירדו בצורה משמעותית. באתונה הירידות של מחירי הנדל”ן היו חדות ומשמעותיות ביותר.

לנצל את התזמון המתאים ליצירת רווח נאה

המצב הכלכלי של יוון ישתפר בקרוב. יש תוכניות של הוצאת יוון מהמשבר הכלכלי. עד שהמשבר הכלכלי יחלוף, ומחירי הנדל”ן יאמירו שוב. ניתן לרכוש באתונה נכסים ונדל “ן , במחירים נמוכים בצורה משמעותית מכל מקום אחר בעולם. זאת הזדמנות נהדרת לעשות רווח גדול מאוד בנדל”ן. לכן הרבה מאוד ישראלים וגם אנשים מכל העולם, רוכשים היום נכסים ונדל”ן באתונה ובכל יוון. השקעה באתונה היום היא השקעה חכמה מאוד. ובאופן כללי כדאי לבדוק השקעה בתחום של נכסים ביוון. מומלץ מאוד להיעזר בעורך דין נדל”ן שמנוסה בתחום של השקעות ביוון כמו עורך דין אמיר עזר.