Site icon מקומונט לוד

הדברת פרעושים – מה יש לדעת על שירותי הדברת פרעושים, תיקנים ונמלים?

צילום: pixabay

נעקצתם? הדברת פרעושים בבית, בגינה או בחצר זה מצב כלל לא נעים. במידה וגיליתם סימנים של עקיצות פרעושים או עכברים או כל מזיקים בבית, בבניין או בחנויות לממכר חפצי בנייה וניקיון – ניתן לטפל ולרכוש בקלות ובמחירים נוחים לכל כיס חומרי ריסוס, הדברה ומיגור לבעלי החיים הלא רצויים. חומרים אלו בהחלט עשויים לשרת את הלקוחות ואותנו בזמן הרצוי, ולאחר פיזורם במקומות הראויים זה אכן יכול לגרום להרחקת בעלי החיים הלא רצויים. ואולם, יש לזכור, כי חומרים אלו הם חומרים רעילים ומסוכנים ואינם רצויים בסביבת בני אדם. השימוש בהם חייב להיות תחת השגחה קפדנית ובאמצעות החלטות מקצועיות בעלות סמכות ומורכבות של מודעות.

באופן שונה מהדברה של קוטל יתושים – ולכן כאשר אנו רוצים להרחיק ולמגר בעלי חיים לא רצויים שחדרו בלא מפריע לסביבתנו הטבעית, נעדיף תמיד לעשות זאת בלי לחשוש לסכנות או להפרעות למגע ידיהם של בני האדם החיים בסביבה. ובכדי להתאים את פעולת ההדברה נגד המזיקים – חובה להתייחס למספר מרכיבים עיקריים: ראשית, כולנו מודעים לנזק הבריאותי העצום והבלתי הפיך שעלול להתרחש בעת שימוש לא אחראי וללא פיקוח באמצעות חומרים מסוכנים וחומרי הדברה המבוססים על רעלים בפרט.

כיום, גם הדברת פשפש המיטה נעשים בחומרים ללא ריח וחומרי הדברה ירוקה המהווים ככל הניתן חומרים ידידותיים לסביבה. הדברה מסוג זה היא הדברה המופקת בעיקר מחומרים טבעיים ומשמשת כהרבה פחות רעילה לבני האדם הסובבים בבית ובסיבה המודברת. אומנם רמת רעילות נמוכה זו אמנם מספקת מענה ראוי ויעיל למיגור אותם בעלי חיים לא רצויים, אך למרבה המזל, אינה מהווה סכנה לבני האדם המצויים באותה עת.

ולכן, כל סוג של הדברה החל מביצוע הדברת טרמיטים, פשפש מיטה, פרעושים וכל פעולת הדברה למזיקים- המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות, הם הגורמים המורשים והמוסמכים החשובים ביותר בעת החיפוש אחר חברת הדברה מוסמכת ומורשית. על כן, בכל מקרה שנזדקק לצורך להזמין את שירותיו המקצועיים של מדביר מוסמך- אין ספק, שנבדוק שיש ברשותו תעודת הסמכה מטעם המשרד לאיכות הסביבה- כך נוכל להבטיח שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה, ובמיוחד כמובן נדרוש לוודא, כי גם למדביר ולצוות החברה – לכל אחד ואחד מהעובדים – יש הסמכה ורישיון לעסוק בהדברה, על מנת להיות בטוחים כי כל פעולה שלהם מתאים והולם את דרישות משרד הבריאות.

המאמר בחסות אתר חדשות bignews