Site icon מקומונט לוד

וילות יוקרה באופקים

דירות יקורה באופקים

אם שאפתם מאז ותמיד לגור באופקים כעת החלום הזה הולך ומתקרב. מזה כמה חודשים שישנה סטגנציה בתחום קניית בתי יוקרה פרטיים באופקים ווילות הפאר. הצעירים, כולל ההורים שלהם, מתחרים בינם לבין עצמם עם רכישת דירת 3 חדרים ראשונה, מה שהשאיר את שוק הווילות חשוף בצריח. ירידת מחירים לא תהיה בנכס כה יוקרתי, אבל בלימת המחירים היא המציאות הקיימת. נצלו אותה ורכשו את הווילה שלכם עכשיו לפני שתהיה עלייה נוספת במחירי הנדל”ן. כשאתם דירה למכירה באופקים אתם זוכים בלא מעט יתרונות.

קרבה לכל מקום בארץ בקלות רבה

סמיכות לכבישים 2 ו- 4, סמיכות לתחנות הרכבת סמיכות לתחנות אוטובוס ולצירי תנועה מרכזיים. לצד זאת, מדובר בסביבה שקטה מאד, ללא רעשים מן הערים הסמוכות. זהו אחד הקסמים הגדולים ביותר בנדל”ן הישראלי. ישוב שמוקף בישובים בורגניים, ללא ישובים חקלאיים וקיבוצים סמוכים, באווירה של ראשוני הקיבוצים בארץ.

אופקים קרוב למרכזי קניות רבים: כמו לגור בתל אביב, רק בלי הרעש

באופקים, אתם נמצאים הכי קרוב שאפשר למרכזי הקניות הגדולים. בדומה לתל אביב, ניתן לערוך שם קניות עד מאוחר, ובאזור פועלות גם תחנות דלק רבות שחנויות הנוחות שלהן פתוחות עד השעות הקטנות. לכן, אם חשבתם לעזוב את תל אביב בשל העובדה שלא יהיו לכם מרכזי קניות בלילה, טעות בידכם: יש ויש.

ריאות ירוקות וסמיכות לחופי ים אקזוטיים

בואו לגור קרוב לחופי הים היפים בישראל, ועם ריאות ירוקות מרהיבות ביופיין, פארקים ירוקים יחכו לכם מחוץ לבית, כולל פארקי שעשועים עם חדרי כושר תחת כיפת השמים לבילוי עם חבריכם ועם הילדים.

מחירים מיוחדים באופקים ותנאי החזר משתלמים

פנו למשרד תיווך באופקים ובואו ליהנות ממחירים מיוחדים ומתנאי החזר משתלמים לחברה המפעילה. גם אם המחיר ייראה לכם גבוה, אנו מאפשרים מינוף קל, הווי אומר החזרת רוב הכסף שאתם חייבים במועדים מאוחרים ונוחים כמעט ללא תוספת ריבית על כך. אל תפספסו את ההזדמנות שלכם לרכוש בית יוקרתי באופקים, ולהטמיע שורשים באחד מהמקומות היוקרתיים והחזקים בישראל הן בדיור והן בתחומי החברה, החינוך והתרבות.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? פנו אלינו למידע נוסף בנושא וילות יוקרה באופקים!