Site icon מקומונט לוד

וילות לאירועים משפחתיים

צילום: עמיעד טאוב

אירועים משפחתיים מסמלים שמחה גדולה במשפחה. אירוע משפחתי זהו זמן בו מתכנסים כל בני המשפחה יחדיו על מנת לציין מאורע או תאריך מסוים. הצלחתו של אירוע תלויה במידה רבה במקום בו יערך האירוע. ככל שהאירוע המשפחתי יערך במקום טוב יותר ויוקרתי יותר כך הצלחת האירוע תהיה גדולה יותר. וילות לאירועים הפכו למבוקשות מאד הן בקרב משפחות שמעוניינות לערוך אירוע והן בקרב אנשים שמעוניינים לערוך אירועים שונים ומגוונים. אם ברצונכם לשכור וילה לאירועים על מנת לערוך בה אירוע משפחתי יוצא דופן הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם שכן הכנו רשימה מפורטת של 5 וילות לאירועים משפחתיים ברמה גבוהה:

וילה גרנד פאלאס:

את וילה גרנד פאלאס תוכלו למצוא בצפון הארץ, בשכונת נוף כנרת שבעיר צפת, בגליל העליון. אנשים שיבחרו לערוך אירוע משפחתי בוילה גרנד פאלאס יזכו לאירוח המלווה באווירה פסטורלית ונעימה. במהלך האירוע המשפחתי בוילה גרנד פאלאס יוכלו האורחים ליהנות מהמבחר הרחב של האטרקציות הנמצאות בוילה וביניהן בריכת שחייה, שולחן טניס, כדורגל שולחן, שולחן סנוקר וג’קוזי ספא.

כמו כן, אורחים שירצו לשלב את האירוע עם לינה ישמחו לדעת כי וילה גרנד פאלאס כוללת 5 חדרי אירוח.

וילה גרנד רויאל:

וילה גרנד רויאל ממוקמת במושב נטועה שבצפון הארץ, בגליל המערבי. בוילה יש אטרקציות מגוונות: שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג,  ג’קוזי ספא ובריכה. אורחים שישכרו את וילה גרנד רויאל עבור אירועים משפחתיים יוכלו ליהנות משפע האטרקציות הנמצאות בין תחומיה של הוילה. בנוסף, לרשות האורחים 8 חדרי אירוח אליהם יוכלו לפנות במהלך האירוע ובסיומו- זאת במידה ויבחרו להישאר ללון בוילה בתום האירוע.

אחוזת שבעת הכוכבים:

האחוזה שוכנת בצפון הארץ, ביישוב ספסופה שבגליל העליון. אירוע משפחתי שנערך באחוזת שבעת הכוכבים משלב יוקרה והנאה רבה גם יחד זאת בזכות האטרקציות המגוונות הנמצאות בין תחומיה של האחוזה. באחוזת שבעת הכוכבים יש שולחן הוקי אוויר, שולחן סנוקר, בריכת שחייה, טרמפולינה וג’קוזי ספא. כמו כן, יש 3 חדרי אירוח, חדר ילדים ייעודי ו-4 סוויטות חיצוניות.

וילת אלת היער:

וילה אלת היער שוכנת ביישוב גרנות שבצפון הארץ, בגליל המערבי. אירועים משפחתיים הנערכים בוילה אלת היער הם אירועים בלתי נשכחים. במהלך האירוע נהנים האורחים מבריכת שחייה, מגרש כדורסל, שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר, שולחן כדורגל, וג’קוזי ספא. כמו כן, בוילה יש מערכת הגברה ומערכת קריוקי. יתר על כן, כוללת וילה אלת היער 3 חדרי אירוח. נציין כי וילה זו מתאימה לאירוח של 100 איש.

וילה מון בלאן:

וילה מון בלאן ממוקמת במושב מעונה שבצפון הארץ, בגליל המערבי. מדובר במתחם המונה 2 וילות אירוח  כאשר בכל וילה ישנן 5 סוויטות אירוח ( יש במתחם 10 סוויטות בסך הכל). כמו כן, כוללת וילה מון בלאן בר ישיבה, מערכת הגברה, בריכה, ג’קוזי ספא, שולחן סנוקר ושולחן פינג פונג.