Site icon מקומונט לוד

ופל “מן” הישראלי בהונג קונג

לראשונה החלה חברת “מן” בייצוא של מוצריה לשוק הסיני. אבי פקר, מנהל השיווק של חברת “מן”: פוטנציאל עצום טמון בשוק הסיני, מדובר בהתרחבות ההפצה משוק הקהילות היהודיות בו אנו פועלים ברחבי העולם לאורך שנים רבות לשוק הכללי.

צילום: MI

חברת “מן”, החברה הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות, החלה לאחרונה בייצוא מוצריה להונג קונג. החברה תשווק לשוק הסיני ממגוון מוצריה בהם עוגיות מסוגים שונים. לדברי אבי פקר מנהל השיווק של “מן”, מן הינו אחד המותגים המזוהים ביותר עם הייצוא הישראלי בתחום הופלים והעוגיות והוא נמכר כמעט בכל העולם. “פוטנציאל עצום טמון בשוק הסיני, מדובר בהתרחבות ההפצה משוק הקהילות היהודיות בו אנו פועלים לשוק הכללי וזוהי בשורה”.  החברה חתמה על תחילת עבודה עם רשת הסופרים המובילה בהונג- קונג ” store759″ המונה כ- 250 סניפים.

“מן” משווקת ומפיצה את מוצריה בקרב הקהילות היהודיות בעולם. כ- 20% מנתח המכירות של החברה הם מפעילות הייצוא, כשבין הארצות אליהן משווקת סחורה נמנות ארה”ב, קנדה, אנגליה, צרפת, רוסיה, דרום אפריקה, אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, מקסיקו, שוויץ, ארגנטינה, צ’ילה, אוקראינה ובתי חב”ד ברחבי העולם. טעם השוקולד בופלים שולט בכל העולם, אולם בחו”ל פתוחים יותר לטעמים מגוונים. 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד, לעומת 70% בחו”ל. בעוד שבישראל טעם הלימון הוא במקום השני (9%), בחו”ל טעם הוניל הוא השני המוביל (13%). הישראלים מעדיפים צריכת ופלים בחבילה קטנה (180 – 200 גרם), לעומת הקהילה היהודית בחו”ל שמעדיפה אריזות ופלים גדולות (500 גרם).

חברת “מן” מייצרת למעלה מ- 30 מוצרים של ופלים ועוגיות במגוון טעמים וגדלים. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים. החברה מייצרת מגוון מוצרי ופלים – בטעמי שוקולד, חלווה, לימון, וניל, וקפה, מגוון מוצרי עוגיות – עוגיות בטעם שוקולד, עוגיות שומשום, מחיטה מלאה, בטעם לימון, בטעם חמאה ועוד. בנוסף,  משווקת מן מגוון מוצרי ופלים ועוגיות מצופים ומוצרים ללא תוספת סוכר ועם ערכים משופרים – עוגיות גרנולה ללא סוכר, עוגיות בטעם וניל ללא סוכר, עוגיות שיבולת שועל וקמח מלא, עוגיות מחיטה מלאה וופלים מקמח חיטה מלאה.

אבי פקר מנהל השיווק של “מן”: “אנו ערים למגמה של יצוא מוצרי מזון ישראלים לשוק הסיני, שמגלה את ערכם הגבוה ומבקש להכניס אותם לתפריטו היומיומי. לשמחתנו, עושה גם מותג מן הישראלי את הבלתי יאמן ויחל להימכר במספר גדול של חנויות בהונג קונג. אנו מקווים ומצפים להמשך התקשרות והרחבת הייצוא לשוק זה”.