Site icon מקומונט לוד

ותיקי מכבי תל אביב בכדורסל במשחק ידידות מול אליצור לוד לזכר שלושת הנערים

“לוד על המפה ואנחנו נשארים על המפה, לא רק בספורט, בהכל’, כך ראש העיר יאיר רביבו, בפרפרזה למשפט המפורסם של טל ברודי, אחד הסמלים של מכבי תל אביב בכדורסל שהתארח בלוד.

לאחרונה התקיים בהיכל “השחר” בלוד משחק ידידות לזכרם של שלושת הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח שנחטפו ונרצחו לפני קצת למעלה משנה, בין ותיקי מכבי תל אביב האגדית עם שחקני העבר המפוארים דורון ג’מצי, מוטי דניאל, ערן ברגשטיין ושאר כוכבי הקבוצה, מול קבוצה מאולתרת הכוללת את נציגי המשפחות, החברים ואליצור לוד, באווירת כדורסל מחשמלת מול אולם מלא קהל.

“היה לנו לכבוד לשחק מול ענקי מכבי תל אביב שניצחו אמנם בקלות (40-18), אולם זו לא בושה להפסיד לשחקני העבר של אחת הקבוצות המצליחות בישראל ובאירופה בכל הזמנים המחזיקה בין היתר ב-6 גביעי אירופה” אמר ראש העיר יאיר רביבו, “כמובן שלא התוצאה היא החשובה, אלא הערכיות הרבה המשלבת רוח ספורטיבית לצד החוסן והאחדות הלאומית שלנו כעם שיודע לזכור ולהנציח את בניו”.

ראש העיר העניק לדורון ג’מצי מגן הוקרה ואילו שחקני מכבי “רלף קליין” תל-אביב זרקו לעבר הקהל הרב כדורי סל בצבעי כחול צהוב של מכבי תל אביב האגדית.בין המשתתפים במשחק הראווה היו גם יו”ר אליצור אלי עציון, ס. ראש העירייה יוסי הרוש ומנכ”ל העירייה אהרון אטיאס.

תמונה משותפת של ותיקי מכבי תל-אביב ואליצור לוד המחוזקת.צילום באדיבות דוברות עיריית לוד