Site icon מקומונט לוד

זו לא אשליה, האחים ספרונוב מגיעים לישראל

אמני האשליה מרוסיה, מהבולטים בעולם, יערכו סדרת מופעים של המופע הגרנדיוזי, על במות הערים הגדולות בארץ

לאחר שב-15 השנים האחרונות, הטריו המדהים הזה הופיע מול מיליוני צופים ברחבי העולם, זהו תורה של ישראל ליהנות מהאגדות המודרניות, האחים ספרונוב.

האחים ספרונוב. צילום: יחצ

לפני 15 שנים, האחים ספרונוב התגלו ברוסיה, לאחר שהופיעו לראשונה באחת מהתוכניות המפורסמות ביותר במדינה. ההופעה שלהם הייתה כל כך מדהימה ובלתי נשכחת, שהאחים קיבלו הצעה מידית לצלם סדרה של תכניות טלוויזיה שלהם. גל ההצלחה סחף אותם במהרה והשאר היסטוריה.

האחים מוזמנים לפסטיבלים, קונצרטים, טקסים ותכניות טלוויזיה, אך גם מנהלים הופעות עצמאיות וסיור עולמי פעיל ופופולארי.

את ההכרה הראשונה בהצלחתם קיבלו האמנים בפסטיבל הבינלאומי Wizard Trophy, שבו חבר השופטים מורכב מעמיתיהם, אמני אשליה ידועים. האחים זכו בשני פרסים יוקרתיים בפסטיבל המפורסם.

כמו כן, הם לוקחים חלק באחד הפרויקט הטלוויזיונים השאפתניים ביותר, “קרב אמני האשלייה”, של ערוץ TNTהפופולארי.

האחים ספרונוב מציגים את האשליות והקסמים הגדולים והמרהיבים ביותר, בפרויקטים המושקעים ביותר שלהם וכך גם יהיה בישראל, כעשרות טכנאים, עוזרים ועובדי במה, יפרקו על במות ארצנו את מצבורי הציוד המקורי של המופע.

אמני האשליה מספר אחת ברוסיה, על פי מגזין פורבס היוקרתי, הכינו לקהל הישראלי תכנית מופע מיוחדת שתכלול קלאסיקות ששמן הולך לפניהן, כמו גם קטעי במה חדשים שייחשפו לפניכם.

מה אתם יודעים על קריאת מחשבות? האם ראיתם איך אנשים נעלמים או איך בכלל עובד טלקינזיס?

כל זאת ועוד, יציגו לכם האחים ספרונוב בצורה שתשאיר אתכם פעורי פה, כך שאפילו הספקנים הגדולים ביותר יהפכו למאמינים. “הקסם שהם מפגינים, אינו נותן הסבר הגיוני”, נכתב בניו יורק טיימס.

המופע יגיע לישראל במאי הקרוב. תאריכים למופעים בישראל:

ניתן לרכוש כרטיסים באתר המופע הרשמי או בטלפון: 072-2346434