Site icon מקומונט לוד

זכוכית או עץ בדלתות פנים

אומנם דלתות פנים טיפוסיות עשויות עץ או שבבי עץ דחוסים או עיצוב מטבחים, אך אפשרות נוספת היא דלת פנים עשויה זכוכית. רבים חוששים מכך משום האפשרות של ניפוץ הדלת והסכנה שבכך לסובבים, אך חשוב לדעת שכיום יש זמינות של דלתות פנים איכותיות וקשיחות עשויות זכוכית מוגנת. היתרון בדלתות פנים עשויות זכוכית הוא החדירה של אור טבעי פנימה, הדלת תחושת המרחב והחיבור בין הפנים לחוץ שיוצרת הזכוכית שאיננה אטומה לגמרי, לעומת העץ האטום.

דלתות פנים מזכוכית – למשרד ולבית

רבים נוטים לחשוב דלתות פנים עשויות זכוכית מתאימות רק לסביבה משרדים או מסחרית, אך זה ממש לא כך. תוכלו לשלב בתוך הבית דלתות פנים מזכוכית אשר יכניסו אור לבית, הגדלה כאמור של תחושת המרחב ועיצוב מרענן. לא חייבים לשלב זכוכית בכל הדלות הפנים שבבית אלא רק בנקודות המתאימות. תוכלו להזמין דלת פנים מזכוכית אשר לא נפגמת בקלות, בעלת קשיחות גבוהה ויתרונות נוספים. באופן הזה אתם גם חוסכים בחשבון החשמל ונהנים מאור טבעי ומחיבור בין הפנים לחוץ, אשר יוצר תחושה נעימה יותר עבור מי שעובדים מהבית שעות ארוכות במהלך היום.

מטבחים מודרניים או דלתות פנים מזכוכית מגיעות גם עם פרזולים שונים, ידיות מעוצבות שניתן לשלב, מנגנון טריקה שקט, חלונית הצצה, מנעולים ועוד.

דלתות פנים מעץ

דלתות פנים עשויות עץ או סיבים הם הדלתות הטיפוסיות יותר, אך בהחלט בשנים האחרונות הקהל נפתח לאפשרויות נוספות כאמור כמו שילובי הזכוכית ושילובים נוספים כמו ברזל או מתכות שונות.

יחצ

זכוכית ועץ – דלתות פנים ומטבחים

בדיוק כמו במקרה של דלתות פנים, הרי שגם עבור דלתות לארונות מטבחים ניתן כיום לבחור מקשת רחבה של אפשרויות. לא חובה לשלב דלתות מטבח קונבנציונליות עשויות סיבית או MDF אלא בהחלט ניתן לבחור בזכוכית חלבית למשל או שילובים אחרים. ניתן גם לשלב עץ וזכוכית באותה הדלת, ולהנות מהחזרה קרני אור חיצוניות ופתיחת מרחב המטבח באופן הזה.