Site icon מקומונט לוד

חברת השקעות הנדל”ן פז גרופ – ליווי אישי וצמוד עד לרכישת הנכס המיועד

כל יזם או יזמת נדל”ן תמיד יגידו לכם שהשקעות נדל”ן הן תהליך סבוך מאוד ומורכב. וזו הסיבה שחברת פז גרופ ומייסדה, יריב פז, מציעים ליווי אישי וצמוד עד לרכישת דירה או נכס מסוג אחר שנועד למטרת השקעה, המשיכו לקרוא. 

כאשר משקיעים בנדל”ן, צריך להיות זהירים לגבי מה שאתם נכנסים אליו. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על ההחזר על ההשקעה שלכם, ואתם לא רוצים לעשות שום טעויות. ובעוד כי אחד הגורמים הללו הוא המיקום, ישנם עוד פקטורים רבים המרכיבים את התמונה השלמה של השקעת נדל”ן משתלמת. עם ליווי אישי לאורכו ולרוחבו של תהליך השקעת הנדל”ן, חברת ההשקעות פז גרופ תוודא כי הסיכונים הכרוכים בהשקעה שלכם יהיו נמוכים ככל הניתן. 

להשקיע בנדל”ן עם מומחי נדל”ן ישראלי 

השקעות נדל”ן יכולות להיות מורכבות, בלשון המעטה. ובתוך כך, חשוב לקבל ייעוץ והכוונה בתהליך מכיוון שהייעוץ מהווה סוג של ניהול סיכונים. עם ניסיון ומוניטין בתחום ההשקעות בישראל מאז 2005, חברת פז גרופ הייתה מעורבת במאות של עסקאות באזורים הפזורים ברחבי הארץ. 

בד בבד, יריב פז רכש ניסיון רב בתחום ההשקעות בארה”ב וכן ביעדים אחרים בעולם. כיום, חברת פז גרופ וכן יריב פז מתמחים רק בתחום ההשקעות בנדל”ן ישראלי, בעוד כי תיק העבודות של יריב פז מונה נכון להיום כ-1,000 עסקאות בהן היה מעורב. זאת, בעוד שתיק ההשקעות הפרטי של יריב פז מונה כ-100 יחידות דיור בארץ ובעולם. 

קרדיט: pexels

למה להשקיע בליווי פז גרופ?

פז גרופ מונה את אנשי הצוות אשר נדרשים בכל שלבי רכישת הנכס והשקעת הנדל”ן, לרבות אנשי מימון שיודעים כיצד להוביל את הלקוח לקבל את המשכנתא הטובה ביותר בהתאם לצרכים האישיים. כמו כן, בחברת פז גרופ מספקים שירות השקעות נדל”ן מקצה לקצה תחת קורת גג אחת. 

יריב פז חרט על דגל חברת פז גרופ את השאיפה לאפשר לכל אחד ואחת בישראל לרכוש נכס להשקעה, כאשר תהליך זה כולל ליווי מקיף במספר היבטים שונים של ההשקעה שלכם. למשל, ליווי בתהליך לקיחת משכנתא, במהלך איתור דירה ללא דמי תיווך, הכנת תוכניות עסקיות לפי הנתונים הפיננסיים האישיים של כל משקיע ומשקיעה ועוד.

יתרונות נוספים בהשקעת נדל”ן בליווי יריב פז 

יחד עם ותק רב בתחום ההשקעות בארץ, כמו גם מוניטין מוצלח של שנים, יריב פז היה מעורב בעסקאות נדל”ן שנוצרו בשיתופי פעולה עם למעלה מ-500 משקיעים שונים. עם השנים, רכש יריב את הידע כיצד לייצר תיקי השקעות מניבים בטווחים ארוכים ואף קצרים יותר. 

עם חברת פז גרופ אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אנשי הצוות של החברה מבצעים עבור המשקיע סינון של העסקאות הטובות ביותר בלבד. זאת, בהתאם לתקציב המשקיע, הנתונים הפיננסיים ותוך הימנעות מרכישת נכסים באזורים מסוכנים או פחות מומלצים.