Site icon מקומונט לוד

חוגגים את חנוכה בלוד באור גדול

לוד חוגגת חנוכה בשלל אירועים ברחבי העיר. גולת הכותרת , פסטיבל במזרח ה-4 בלוד המביא לקדמת הבמה את העושר והקלאסיקה של תרבות המזרח הענפה.

הפסטיבל התקיים בשלושה ערבים גדושים בפעילות, כולל עשרות מופעי מוסיקה, מחול ותיאטרון,  מופע של הזמרת מירי מסיקה, מופע מקורי של גיא ואייל מזיג ,הפקות של המרכז לתאטרון לוד, רבע לאפריקה, מופע אש לילדים, אורית טשומה וטדי נגוסה, שמחה פרידמן, מופעי מחול ודבקה מקוריים, ועוד ועוד. סקירה נרחבת תפורסם בשבוע הבא.

גם השנה הציבה עיריית לוד בצומת הקניון חנוכיית ענק לרגל חג האורים.

אחד האירועים המרגשים, הפנינג שוויון על גלגלים בהובלת עיריית לוד, בשיתוף נחמ”ד (נציגות הורים חינוך מיוחד לוד) ובמימון המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

הפנינג שוויון על גלגלים בשיתוף אייל כהן, יו”ר נחמ”ד, פעילויות נגישות ומותאמות לבעלי מוגבלויות

האירוע כלל מסלולי אופניים לרכיבה, נגישים לאנשים וילדים עם מוגבלות, אתגרי, תחרותי וחופשי, תחנות יצירה בהובלת חברי מועצת הנוער העירונית, הפעלות ומופע קסמים – כל הפעילויות נגישות ומותאמות לילדים עם צרכים מיוחדים.

מועצת הנוער העירונית הובילה את הפעילות אשר הסבה הנאה רבה למאות הילדים שהגיעו ונהנו משלל האטרקציות!

אייל כהן- יו”ר נחמ”ד בלוד: “כאשר הנוער שלנו מוביל אירוע שכזה, ששם את המודעות לאנשים וילדים עם מוגבלות  בראש מעייניו, אנו יכולים להיות רגועים, לעמוד בין כל האנשים ולראות איך כולם יחד יכולים ליהנות, זה מחמם את הלב. אני מבקש להודות לראש העיר היקר עו”ד יאיר רביבו ,למ”מ ומחזיק תיק החינוך יוסי הרוש, לחבר המועצה מחזיק תיק השכונות גיל חדד, לחבר המועצה מחזיק תיק הספורט והשפ”ע אריה לוי, ולמפיקת העל האלופה מנהלת אגף התרבות אורית עופר, ולפעיל השכונות אלירן לוי”.

מאירים את לוד. חנוכיית ענק שהציבה עיריית לוד לרגל חנוכה