Site icon מקומונט לוד

חופשה בגן עדן של האיים הקנרים בקרוז

מי בימינו לא חלם לחוות חופשה מיוחדת ושל החלומות, כמו בגן עדן? אחד החופשות הכי פופולריות ומבוקשות בדור שלנו הינו קרוז. היום קהל רחב יכול להרשות לעצמו חופשה כזו, ניתן למצוא תקציבים המתאימים  לכל כיס, וביעדים שונים.

קרוז (או “שייט” בעברית) הוא אחת האטרקציות הנפוצות יותר הקיימות היום. הרבה מאוד אנשים נמשכים לשייט ורוצים לחוות קרוז מכוון שהוא חוויה מיוחדת ונהדרת. תוכלו ליהנות בשייט מפנק עם אטרקציות שונות, אורחות מגוונות, וגם ליהנות מביקור בערים שונות ולפעמים ממדינות שונות באותה חופשה. הקרוז בהחלט חוויה חלומית אשר ניתן להגיע בכמה מקומות אך, נציין מקום אחד במיוחד: האיים הקנרים.

מה הסיפור של האיי קנרים?

איים קנרים נמצאים באוקיאנוס האטלנטי, קרוב מאוד למרוקו, מול חוף דרום המערבי שלה. עיר הבירה שלהם הינה לס פאלמס דה גראן קנריה, והיא מקבלת כל שנה תיירים רבים המחפשים את החופים החלומיים והנופים המדהימים שהיא מציעה. ביקור באיי קנרים מתאים לכל מי שאוהב את חופשות של שמש, מלונות וים. אומרים על האיים הקנרים שהם הגן עדן האקזוטי. עם השנים, ישראלים רבים טסים למקומות הפחות מוכרים ומגלים עולם חדש. האיים האלו הינם בהחלט הפתעה טובה לכל חובבי טיסות וחופשות, בקיץ במיוחד. אם אתם החלטתם להגיע ליעד זה, אנו ממליצים לחוות את האיים באמצעות קרוז.

4 יתרונות של הקרוז שכדאי להכיר

ישנם הרבה מאוד יתרונות לחוות קרוז, מכוון שהוא מאפשר גם לגלות יעדים חדשים וגם ליהנות מקרוז יוקרתי ומפנק. אך מעבר לסיבות אלו, קיימות נקודות חשובות אשר רצוי לדעת לפני בחירת חווית קרוז:

הקרוז הינו יותר מחופשה רגילה אשר אתם רגילים לחוות בשנים האחרונות. אם אתם רוצים להפתיע את בני הזוג, את משפחותיכם, או פשוט ליהנות עם חברים, קרוז לאיים הקנריים היא הבחירה שלכם השנה, ובמיוחד באיים הקנרים.