Site icon מקומונט לוד

חושפים את הסוד: כך הניקיון שלכם יהיה איכותי יותר

בית נקי, משרד מצוחצח או בית עסק שנראה תמיד במיטבו – אלו הן המטרות של כולנו בסביבה הפרטית והעסקית שלנו. כדי להשיג את המטרות הללו אנחנו מגייסים חברת ניקיון, רוכשים חומרי ניקוי איכותיים וגם כמה מכשירים שאמורים לעזור לנו לנקות טוב יותר. הבעיה היא שלעיתים רבות אנחנו עדיין מוצאים פינות אפלות ברחבי השטח שאליהן המכשירים השונים לא מגיעים, ואין לנו מושג איך לשפר את התוצאה בפעם הבאה, וגם בפעמים שיגיעו לאחר מכן. אז הנה פתרון אחד אידאלי: ניקוי בקיטור.

מה היא קיטורית ואיך היא עובדת?

נתחיל בהיכרות רשמית קצרה: קיטורית היא מכשיר שטיפה בלחץ שפועל – ניחשתם נכון – באמצעות קיטור. השילוב בין הלחץ לבין הטמפרטורה הגבוהה מאפשר לנו להגיע למקומות קשים יותר ולנקות אותם באופן יסודי הרבה יותר. הבשורה הטובה עוד יותר היא שאנחנו לא צריכים כימיקלים מיוחדים בשביל זה אלא רק מים, מאפיין חשוב למי שדואג לאיכות הסביבה ובעיקר למי שדואג לבריאותם של הנוכחים במקום, ורוצה לצמצם את החשיפה לכימיקלים מיותרים. אם כל זה לא מספיק, קיטורית מאפשרת לנו לנקות גם שמנים ולכלוך עיקש בכל פינה בבית, לרבות המטבח (שבו הלכלוך מצטבר בכמויות) וכן אנחנו יכולים לנקות את מוצרי הטקסטיל, צעד חשוב למי שמחפש פתרון אידאלי גם לשטיחים או לכריות הספה. אז לא, היא ממש לא תגביל אתכם לפינה מסוימת בבית, היא פשוט תעזור לכם להבטיח שהמקום שבו אתם שוהים במשך שעות רבות כל כך יהיה נקי ומצוחצח גם בפינות שאתם לא רואים (אבל עשויים להרגיש כשהאבק יצטבר בכמויות אדירות).

ניקיון יסודי ובטוח

קיטורית היא למעשה גרסה קצת שונה של סיר לחץ במובן הזה שגם כאן המים עוברים חימום בתוך המכשיר עד שהם מגיעים לרתיחה. בשלב הזה נוצר במכל לחץ אדים שמאפשר לנו להגיע לתוצאה הנקייה והטובה ביותר. חברה מקצועית ומנוסה כמו קרצ’ר שלדן, שמייצרת ומשווקת מכשירים מקצועיים שונים בהם גם קיטורית כמובן, תוכל להבטיח לכם את התוצאה המושלמת שאתם מצפים לה, אבל חשוב לא פחות מכך – ראש שקט. באופן טבעי פעילות המכשיר ושיטת העבודה שלו מעוררים באנשים רבים חששות הקשורים לבטיחות, אבל קיטורית טובה עומדת בכל הסטנדרטים המחמירים ביותר ובכל תקני הבטיחות, מה שמאפשר לכם לעבוד בשקט וללא כל חשש לשלומם של אחרים סביבכם. זו עבודה שקטה, בטוחה ונעימה שמובילה לתוצאה נקייה ומדויקת. זה כל מה שאתם באמת צריכים, לא?

תמונה באדיבות: pixabay