Site icon מקומונט לוד

חיפוי קיר – בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו

השנתיים האחרונות הוכיחו לנו שלא משנה במה אנחנו עוסקים, לא משנה מה אנחנו עושים ביומיום. ולא חשוב מהיכן הגענו, כל מה שאנחנו רוצים בסופו של דבר זה שהמקום הבטוח שבו אנחנו נמצאים, הבית, יהיה נעים ומזמין. פתאום כשהבנו שאנחנו נמצאים הרבה זמן בבית, גם אם מכריחים אותנו, זה גורם לנו לרצות לעשות שינויים.

חיפוי קיר הוא אחד מהשינויים הללו, כחלק משיפוצים בבית. ישנם כאלו שמשפצים מטבח, ישנם כאלו שמשפצים סלון. מחליפים לפרקט או משנים את סגנון הדלתות. כל מה שגורם לנו להרגיש שינוי מהותי, וקצת רענון. הרי לא חייב לעבור דירה כדי להרגיש שאנחנו מתחדשים. אפשר פשוט להשקיע בשיפוצים.

חיפוי קיר – מה מתאים לכם?

מה עושה את הקיר כל כך מיוחד כאשר אנחנו מתקינים חיפוי קיר ולמה לא להשאיר אותו ריק? כשאנחנו מסתכלים על קיר ריק, זה פחות מושך את העין ויוצר עניין. קירות נועדו לעיצוב, ולכן, עיצוב הקיר הוא פיתרון מדהים ליצירת אווירה אחרת בבית.

אחד העיצובים היותר פופולריים הם חיפוי קיר דמוי עץ המעניק חמימות ועיצוב מעניין. לחיפוי מסוג זה ישנם יתרונות רבים, וחשוב לדעת מהם לפני שאתם סוגרים את סוג החיפוי שאתם הולכים להתקין.

חיפוי קיר דמוי עץ איכותי לרוב עשוי מאלומיניום. הוא נראה לחלוטין כמו חיפוי עץ כאשר מסתכלים מרחוק. זאת הסיבה שהוא שומר על האפקט החמים והייחודי של עיצוב מעץ. אך הוא לא כולל בתוכו את החסרונות של חיפוי מעץ אמיתי, שאינו דמוי.

האלומיניום הוא חומר שאינו דורש תחזוקה רבה, הוא עמיד בפני שינויי האקלים ואינו מתבלה או דוהה במהירות. גם חיפוי עץ אמיתי שהוא איכותי במיוחד יחזיק מעמד להרבה מאד שנים. אך העלות שלו יקרה יותר, והוא ידרוש תחזוקה שונה.

עיצוב בעזרת אלומיניום מאפשרת עבודה קלה יותר, חיפוי מעץ אמיתי הוא חיפוי הדורש עבודה כבדה וקשה יותר היות והקורות כבדים מאד. כל זה הופך את ההתקנה של חיפוי דמוי עץ להתקנה קלה יותר. מדויקת יותר, עם הברגה שלא הורסת את החיפוי ועם ניידות טובה יותר.

כאשר אנחנו מתקינים חיפוי שהינו דמוי עץ נשים לב שהוא גם גמיש מאד, כך אפשר לעצב אותו באופן ייחודי לשביעות רצונכם. ובהתאמה כמובן לעיצוב הבית והאווירה הכללית.

חיפוי קיר – איך בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים?

באופן כללי, חיפוי קיר לבית הוא כבר רעיון נהדר. כעת, משהגעתם להחלטה, עליכם לחשוב איך לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לכם. אם החלטתם שאתם רוצים חיפוי קיר על סמך עיצוב שראיתם במקום כלשהו, התעניינו מי עשה את העיצוב. קבלו את חוות הדעת של בעלי המקום. בקשו לשוחח עם לקוחות נוספים, ולראות עבודות נוספות. אחרי הכל, מדובר בעיצוב שהולך להיות מול עיניכם כל הזמן.

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות אלומיניום.  החברה פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ מקצועי, והרגישו איתנו בבית.

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. אנו מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר