Site icon מקומונט לוד

חשיפה: 110 מליון ₪ הושקעו בשיפוץ ובינוי מוסדות החינוך בלוד לקראת שנה”ל תשפ”ב

שלושה בתי ספר חדשים בקיץ אחד. צילום: דוברות לוד

כ-110 מיליון שקלים הושקעו במהלך החודשיים האחרונים בשיפוצים נרחבים לקראת שנת הלימודים תשפ”ב בעיר לוד, וכן בבניית מוסדות חינוך חדשים, בזמן שהתלמידים שהו ב’חופש הגדול’, זאת כחלק מהיערכות של עיריית לוד לפתיחת מוסדות החינוך בעיר, בבתי הספר ובגני הילדים, הן בחינוך היהודי והן בחינוך הערבי. את הפרויקטים השונים הובילו מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש ועוזרתו עו”ד זהר שנור, אחראית תחום בינוי חינוך, בתמיכתם ובסיועם של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, וגזבר העירייה ציון הדר.

23,075 תלמידים בכל מסגרות החינוך בלוד, יפתחו את שנת הלימודים תשפ”ב בלוד, בהתאם למתווה של משרד החינוך ולתכנית הפדגוגית שתלווה את שנת הלימודים הקרובה, על רקע המאבק בנגיף הקורונה.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, אלפי ילדים נבדקו במהלך השבוע בעמדות בדיקות סרולוגיות שהציבו עיריית לוד בשת”פ עם פיקוד העורף – לגילוי ילדים שחלו בנגיף הקורונה ובכך לצמצם בידודים של תלמידים בשנה”ל הקרובה.

במהלך חופשת הקיץ עבדו במרץ רב מחלקותיה השונות של העירייה בכדי להבטיח את פתיחת שנת הלימודים כסדרה, וזאת בהיערכות מיוחדת בשל הנחיות משרדי הבריאות והחינוך – כחלק ממניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל. עובדי אגף התפעול, התחזוקה, הגינון והביטחון, נרתמו למשימה ועבדו מידי יום בקדחתנות, כדי להכשיר את מוסדות החינוך לקליטתם של אלפי התלמידים.

שיפוצים נרחבים במוסדות החינוך בלוד לקראת פתיחת שנה”ל תשפ”ב

קברניטי העיר ומערכת החינוך בלוד ובראשם ראש העיר עו”ד יאיר רביבו וממלא מקומו יוסי הרוש הממונה על החינוך, יחד עם המנכ”ל אהרון אטיאס ומנהל אגף החינוך שלום עזרן, עושים את המיטב והמרב בכדי לתת מענה איכותי מגוון ומקיף לכל תלמידי העיר לוד.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “בעיריית לוד משקיעים מיליוני שקלים בכדי לקדם ולהרים את דגל החינוך בלוד – באמצעות בניית מוסדות חדשים ומפוארים, שיפוצים נרחבים במבנים קיימים ודגש על מנהלים וצוותי הוראה מצוינים, מקצוענים ואיכותיים מהשורה הראשונה, ובכך דואגים לדור הבא של העיר לוד. אני מאחל בהצלחה לכל תלמיד ותלמידה, אנשי צוות והנהלה – לקראת שנת הלימודים תשפ”ב, ללא קורונה, בידודים ולמידה מרחוק”.