Site icon מקומונט לוד

טופס 101 בשנת 2023

קרדיט: Canva

טופס 101, זה לא עוד אחד מן המספרים המסמלים עומס טפסים מעורבבים שתמיד מתבלבלים ביניהם, מדובר באחד מן הטפסים החשובים ביותר עבור כל שכיר, בתחילת עבודתו ובתחילת כל שנת מס חדשה, זהו הליך שכל עובד חייב להכיר היטב, אם הוא מעוניין לקבל מדי חודש לחשבון הבנק שלו משכורת מסודרת, בלי לוותר על אחוזי מס הזויים מעבר לחובתו כאזרח בהתאם למשכורתו הקבועה. ניתן לומר שטופס 101 הוא עניין עתיק יומין, הבשורה של שנות האלפיים היא שניתן להתאים אותו בדיוק לקצב החיים ואופי היצורים החיים של הדור הנוכחי, ולוותר על אנחות הייאוש הקולקטיביות מכל הצדדים הנוגעים בדבר. הוצאת 101 מקוון, זה הפתרון שיהפוך את המטלה הזו לחביבה ומהירה, ובאופן כללי IFORMS היא הפתרון לא רק להליך הוצאת 101 מקוון, אלא לכל הטפסים המרגיזים שכולנו נאלצים להתמודד איתם מדי פעם מחדש והמאיימים שוב ושוב על יכולותינו הקוגניטיביות.

מה יש לIFORMS להציע

המערכת המתקדמת של האתר תוכננה על ידי מפתחים מקצועיים בעלי ראש גדול והרבה הבנה למבנה החיים המהיר ועמוס הגירויים של שנות האלפיים. בIFORMS הבינו כבר מזמן שבמציאות העכשווית, בה כל אדם, שכיר ומעסיק כאחד, מוצפים בפעולות מהירות רציפות של הקלקות וקישורים, המשימה של הורדת טופס ומילויו באופן ידני היא לא פחות ממתישה, גם החלופות שמוצאים לעיתים בוסים נחמדים בדמות טפסים הניתנים להורדה ומילוי בתוכנות אופיס למשל, או לפתיחה פיראטית בתוכנות קוראות טפסים, אינן בנויות בשביל עובדים עמוסים, אשר במכשיריהם מרצדים מדי רגע פושים חדשים, ואת הריכוז מסבים כל כך הרבה גורמים בדקה אחת. הוצאת 101 מקוון שמציעים IFORMS, נועד לתת מענה מדויק בדיוק לבעיה הזו. מדובר בטופס מקוון לחלוטין, שניתן למילוי בדרך הפשוטה ביותר עבור עובדים של היום, דרך הדפדפן, בהקשות מהירות ופשוטות, בלי הורדות, הדפסות וסריקות, פשוט למלא.

וזהו?

וזהו. מן העובד לא נדרש יותר דבר מעבר למילוי פשוט ומהיר כמו שמעולם לא היה, בקישור אחד ובהקלקות במכשיר מכל מקום ובכל זמן שיבחר, ניתן להעלות תזכורת לקישור בקלות ובפשטות. העובד לא ידחה את המילוי של טופס 101 מקוון כפי שהוא עושה בטופס ידני או ממוחשב אחר, כיון שכל מה שהוא צריך לעשות זה להקליק על הקישור וללחוץ מספר פעמים, זו פעולה פשוטה ונחמדה שהוא מכיר מימים ימימה. הטופס המלא מוגן באבטחה איכותית והמערכת שולחת אוטומטית את המידע לגורמים הרלוונטיים.

מוזמנים לערוך הכרות עם IFORMS, עוד תודו לנו.