Site icon מקומונט לוד

טיול למרוקו – יעד חובה ב-2019

השנה החדשה כבר בפתח ואנשים רבים מתחילים לתכנן את היעדים הבאים שהם רוצים לטייל בהם. אחד היעדים היותר אקזוטיים ותיירותיים שהולכים להיות בשנת 2019 היא דווקא מרוקו. מלבד טיול שורשים פוטנציאל שמרוקאים רבים בישראל יכולים ליהנות ממנו, הרי שגם אנשים שאינם ממוצא זה אבל מאוד רוצים להכיר את התרבות, רוצים לטוס למרוקו וליהנות ממגוון האטרקציות והמקומות הנפלאים שאפשר לבקר בהן.

מדוע דווקא למרוקו?

בואו נאמר שמי שמתכנן טיול למרוקו אינו מתכנן בטן גב על הים, אלא מדובר באדם/משפחה המחפשים הרפתקה מיוחדת ואמיתית. במרוקו תוכלו למצוא את השילוב הנפלא של תרבות, אתרי מורשת עולמיים ונופים מרהיבים. תוכלו ליהנות מהריקודים, ריחות התבלינים בשווקים המקומיים והמאכלים המסורתיים המגוונים ומצד שני גם לטייל במדבר סהרה, להתרשם גם מהנוף הירוק של הרי האטלס ועוד.

אילו אטרקציות נוכל למצוא במרוקו?

סגנון הבנייה הייחודי של הבתים כמעט בכל עיר במדינה זו הינם ייחודיים ומיוחדים ורק כדי לראותם ולהתרשם מהתרבות המקומית שווה לטוס לשם. כמובן שבמרוקו תוכלו ליהנות מנופים שונים וססגוניים יותר כמו השווקים המפורסמים שלהם והנוף הירוק של רכס הרי האטלס, שם שוכנים הברברים. פסגות הרי האטלס מכוסות בשלג ברוב חודשי השנה ובקיץ השלג הנמס ממלא את הנהרות והמפלים שבאזור. במקום תוכלו ליהנות מטיול ג’יפים מדליק במיוחד.

יש מרוקאים בלוד?. צילום: משה אלדן

אם אתם בכל זאת מחפשים קצת בטן גב:

תוכלו לבקר בעיר אסווירה למשל, הצמודה לחוף ים יפייפה (אחת מכמה ערי חוף מדהימות לאורך חוף האוקיינוס האטלנטי), כאשר במקום תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ים, מועדוני נופש, ספורט ים ועוד. במקומות תוכלו ליהנות גם מבטן גב וגם מאטרקציות אקסטרים מדליקות וספורט ימי.

לראות קצת מהתרבות המרוקאית:

אי אפשר לבקר במרוקו בלי לבקר בכפר הברבריים המסורתי, שם תוכלו להתרשם מבתי הבוץ שלהם. כמו כן ביקור במרקש, אשר בתוכה ג’מע אל פנה היא עיר מרכזית אשר מלאה ותוססת בכל שעות היום והלילה. שימו לב כי המקום אינו מתאים לכל אחד אלא למי שמחפש הרפתקה אמיתית. מלבד דוכני מזון תוכלו למצוא שם מופעים ולהטוטני רחוב, קוסמים, מגדי עתידות ונחשים רבים.

השווקים המפורסמים של מרוקו:

מרוקו היא לא רק מדינה של אוכל טוב ולא רק התבלינים המרוקאיים הממלאים את האוויר, הם אלה שעושים את מרוקו למה שהיא. השווקים המפורסמים של מרוקו מלאים בדוכנים וחנויות של עבודות יד מכל סוג: החל מבגדים, בשמים, שטיחים, תכשיטים, עבודות עץ, תרופות סבתא, נעליים, מזכרות ועוד.

האם לקחת טיול מאורגן או לנסוע לבד?

טיול מאורגן למרוקו יכול להחזיק אתכם על הקרקע ולאפשר לכם לראות יותר מקומות, ליהנות מהתרבות המקומית אך גם להספיק יותר וכן להיות בטוחים שאתם סוגרים את המלונות הבטוחים ביותר. מצד שני כאשר אתם חופשיים מהקבוצה אתם באמת יכולים לחוות לגמרי את המדינה ואת התרבות המקומית כאשר אתם יכולים להקדיש יותר זמן לכל מקום. הבחירה היא לגמרי בידכם.