Site icon מקומונט לוד

טיסות זולות ברגע האחרון

טיסות של הרגע האחרון הן פתרון מצוין לאלו, המחפשים טיסות זולות ויש להם את הספונטניות הדרושה לכך. במאמר זה תלמדו על היתרונות והחסרונות הכרוכים בטיסות אלו.

מהן טיסות ברגע האחרון?

טיסות של הרגע האחרון אלו הן טיסות, אשר לא התמלאו לגמרי ונשארו בהן מקומות פנויים בודדים, שחברות התעופה מעוניינות במילויים. מתוך רצון זה, הן מורידות באופן משמעותי את העלויות של טיסות אלו על מנת שהספונטאניים שבינינו יעדיפו לטוס בהן ולא לתכנן לטווח ארוך יותר.

צילום עמיעד טאוב

איך זה עובד?

לקראת המועד, בו תרצו לטוס, תוכלו לחפש באתרי האינטרנט השונים אחר טיסות של הרגע האחרון. אתרים, המתמחים בהצעות מסוג זה, יוכלו להציע לכם כרטיסי טיסה במחירים אטרקטיביים ליעדים שונים. במהלך חיפוש אחר הטיסה הזולה ביותר חשוב שתבחנו את האותיות הקטנות ותוודאו, שהטיסה אכן עונה על הצרכים שלכם מבחינת שעת הטיסה ושעת הנחיתה וכמובן, שתצליחו להתארגן בהתאם ובזמן.

למי זה מתאים?

טיסות זולות בשיטה של הרגע האחרון מתאימות בעיקר לאלו, אשר מסוגלים להתארגן לקראת טיסה במהירות וכמובן, אלו הזקוקים לטיסה בהתראה קצרה. כמו כן, הן מתאימות גם לאנשים, שלא מעוניינים ביעד ספציפי, אלא מתעניינים במספר יעדים וכך יכולים לבחור את הטיסה הרצויה להם לפי תנאים אחרים שחשובים להם.

יתרונות

היתרונות של דילים של הרגע האחרון הם בראש ובראשונה טיסות זולות באופן משמעותי מאשר טיסות מתוכננות מראש. מלבד זאת, מדובר על טיסות רגילות לכל דבר, עם כל סל השירותים הכלול בכל טיסה רגילה כגון סרטים, כיבוד וכדומה, בשונה מטיסות הלואו קוסט, בהן תידרשו להוסיף תשלום עבור כל שירות ולו הקטן שבקטנים.

חסרונות

ובכן, טיסות של הרגע האחרון לא מתאימות לכל אחד! אם אתם אנשים, אשר לא רגילים לספונטניות וזקוקים לתכנון מוקדם, פתרון זה עלול לעורר אצלכם לחץ ומתח במקום ריגוש. כמו כן, במידה ויש לכם תאריכים מסוימים, בהם אתם יכולים להרשות לעצמכם לטוס ויעדים מסוימים, אליהם אתם רוצים להגיע בתאריכים אלו, אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא מקומות פנויים בטיסה המסוימת המתאימה לכם.

לסיכום

למרות העובדה, שטיסות של הרגע האחרון הן טיסות זולות, אין זה אומר בהכרח שהן מתאימות לכם. אם אתם כן נמנים עם אותם אנשים, שאוהבים להפתיע את עצמם, או שצריכים לטוס מעכשיו לעכשיו, אז זהו הפתרון האידאלי שלכם לחופשות ספונטניות ובעלויות נמוכות במיוחד!