Site icon מקומונט לוד

טרמפולינה לחצר – לא רק בשביל הכיף

ניתן לומר כי טרמפולינה לחצר מסוגלת להשיב במידה מסוימת את הילדות האבודה של הילדים שלנו. מתי הם זוכים לקפוץ סתם כך להנאתם? המסכים, הטלוויזיה, המחשבים, כל אלו מושיבים אותם וקושרים אותם לכיסא למשך שעות רבות כאשר הם בקושי מניעים את גופם.

הבה נודה בכנות כי הילדים שלנו היום לא מקבלים אפילו רבע ממה שאנחנו קבלנו כילדים. משחקי החצר שנערכו שעות רבות בכל יום, יחד עם חברים או שכנים אשר בהם רצנו, טיפסנו והשתוללנו כבר כמעט אבדו מן העולם. חצרות הבתים ריקות ושוממות רוב שעות היום כאשר הילדים שלנו רובצים עם עצמם ולא פורקים מרץ, לא משחררים את העצמות ואת השרירים אלא שקועים לגמרי בעולם ווירטואלי שסותם להם את הראש.

קנו טרמפולינה – אין ילד שיישאר אדיש!

כדי שנצליח להרים את הילדים שלנו ולגרום להם להזיז את עצמם אנחנו חייבים לדאוג שיהיה להם גירוי של ממש, שלא יותיר אותם אדישים. טרמפולינה לחצר מרשימה וצבעונית, תוכל לעשות את זה בהצלחה. ילד שרואה את הטרמפולינה, אינו עומד בפניה והוא מוצא את עצמו קופץ ממש כפי שמצופה מילד בן גילו.

מתחילים את היום ברגל ימין

התעמלות בוקר על הטרמפולינה מסוגלת לגרום למהפך של ממש הן מהבחינה הבריאותית והן מבחינה לימודית. הקפיצות גורמות לכך כי הריכוז והלמידה יהיו איכותיים הרבה יותר. רבים הם המרפאים בעיסוק הטוענים כי פעילות שכזו מסוגלת להפיק מהילד הרבה יותר. הוא יהיה מסוגל להתרכז טוב יותר בלימודים, ויצליח לשמור על ערנות ועל קשב, במשך השעות הארוכות של יום הלימודים.

יתרונות בריאותיים

שימוש קבוע בטרמפולינה תפתח באופן משמעותי את הכושר הגופני של הילד. שרירי הבטן שלו יתחזקו ואף מערכת החיסונית תתחזק בעקבות כך. הוכח כי ילדים שקפצו באופן קבוע סבלו פחות מהצטננויות, ובאופן כללי הם הפכו להיות רגישים הרבה פחות בפני הידבקויות, וירוסים ומחלות חורף למיניהם.

שיפור מצב הרוח

ילדים שקופצים ומשתוללים נהנים גם ממצב רוח טוב יותר. הפעילות משחררת חומרים איכותיים לגוף הגורמים לעלייה במרץ ובמצב הרוח. מה יותר טוב מילד מאושר ומבסוט?

בוחרים טרמפולינה

ישנם הרבה אפשרויות של טרמפולינות שונות לחצר. ישנן טרמפולינות בגדלים שונים ישנן החל מקוטר של 1.8 מטרים ועד לקוטר של 3 מטרים. ישנן הטרמפולינות עם הרשת ההיקפית וישנן אלה הפתוחות. המחירים נעים בטווח של 170 שקלים לטרמפולינה פשוטה ועד ל 800 שקלים עבור טרמפולינה גדולה הכוללת רשת, סולם ועוד.

שומרים על הבטיחות

חשוב לזכור כי כאשר אנחנו באים לרכוש טרמפולינה – הדבר הראשון אשר עליו עלינו להסתכל זוהי רמת הבטיחות של המוצר. חשוב לוודא כי הטרמפולינה מיוצרת מחומרים איכותיים ביותר. חומרים עמידים שיחזיקו מעמד גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים ביותר. חשוב לוודא כי מדובר במתקן שיהיה בטיחותי עבור הילדים שיקפצו עליו בכל כוחם ומרצם כדי שההנאה תהיה מושלמת ללא כל פגיעה או נזק חלילה.

תמונה באדיבות: pixabay