Site icon מקומונט לוד

יאיר רביבו חגג 41:עובדי הלשכה ובני המשפחה ארגנו מסיבת הפתעה

עובדי לשכתו ראש העיר לוד, הפתיעו את יאיר רביבו במלאת לו 41 קייצים, במסיבת יום הולדת מאולתרת בהשתתפות ההורים יעקב ואסתר, רעייתו יקירה וילדיו, עובדי קומה 2 בבניין העירייה עוגת יום הולדת חגיגית וספינג’ מרוקאי כמיטב המסורת….

ראש העיר יאיר רביבו חגג 41 כאשר עובדי לשכתו ראש העיר לוד, הפתיעו אותו במסיבת יום הולדת מאולתרת שהתקיימה בחדר הישיבות, בהשתתפות ההורים יעקב ואסתר, רעייתו יקירה וילדיו, וכל עובדי קומה 2 – קומת ראש העיר בבניין העירייה. לאחר סבב ברכות וארוחה קלילה, נהנו כל הבאים מספינג’ מרוקאי עתיר קלוריות כנהוג בשמחות, מעשה ידיה להתפאר של אמו אסתר.

רביבו עם הוריו רעייתו וילדיו.צילום דוברות העירייה

יאיר רביבו הודה על ההפתעה, “יום ההולדת שלי חל בא’ באב לפי התאריך העברי או ב-9 ביולי (1975) לפי הלועזי, אז אפשר לעשות הקלות ולחגוג היום” אמר יאיר, “תודה לכם על ההפתעה, התודה העיקרית היא להורים המדהימים שלי מהם ספגתי ערכים נעלים של להיות קודם כל אדם ואיש משפחה, וכמובן לרעייתי היקרה יקירה שסובלת מהיעדרותי הרבה, אך מבינה, תומכת ומפרגנת ללא לאות”.

כשהגיע יאיר לצפות יחד עם תושבי גני אביב על מסך ענק במשחק הגמר ביורו, הופתע ע”י נשות השכונה שהכינו לכבודו עוגה בצורת חולצה עם עניבה.

רביבו עם הוריו רעייתו וילדיו.צילום דוברות העירייה