Site icon מקומונט לוד

יישוב טוב: טופס 4 ל-220 יח”ד בפרוייקט של חברת אאורה בגני איילון

בשעה טובה: מאות משפחות שרכשו דירה חדשה בפרויקט של חברת ‘אאורה’ בשכונת גני איילון, קיבלו השבוע בשורה משמחת – בה התבשרו על חתימתו של ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, על טופס 4 המאשר של כניסתם לביתם החדש.

לאחר החתימה, אמרה מהנדסת העיר גל גבריאל: “אנו מקדמים את שכונת גני איילון ביתר שאת. השכונה מתאכלסת בקצב מהיר ופיתוח המרחב הציבורי, התחבורה, תשתיות מקיימות ומבני הציבור לצרכי תושבי השכונה מתקדמים כל הזמן. בחודש אוגוסט סיימנו הקמת שלושה בתי ספר ושני גני ילדים, ומוסדות חינוך דת וציבור רבים נוספים נבנים וייבנו בשכונה בשנים הקרובות”.

“כמו כן”, היא מציינת, “מקודמים המרחבים הציבוריים על גדות נחל גזר והפארק המרכזי של השכונה שפיתוחו יחל בקרוב מאד. אנו עושים מאמצים רבים על מנת לוודא שמתקיים תיאום מיטבי בין חברת לנדקו המפתחת את השכונה לבין חברות הנדל״ן הבונות בה. בשעה טובה מתאכלס פרויקט חשוב בשכונה ואנו מצפים לפרויקטים הבאים”.

מתחם אאורה במושב בגני איילון לוד. הדמיה: וויופוינט
ראש העיר ומהנדסת העיר עם החתימה על טפסי 4. צילום: עיריית לוד

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “חתמתי בשעה טובה על טופס 4 עבור 8 בניינים חדשים בפרויקט ‘אאורה’ בשכונת גני איילון, יחד עם מהנדסת העיר – גל גבריאל. בימים הקרובים נתחיל לעבוד על הכבישים, תאורה והפארק המרכזי. אני מאחל לתושבים היקרים יישוב טוב, הפרויקט הזה מאוד חשוב עבור העיר לוד ועתידה, עם אוכלוסייה כללית, חזקה וטובה שבאה ללוד ואנו בעיריית לוד לרשותכם, כפי שהיינו בחודשים האחרונים, בליווי וקידום סיום הפרויקט ואכלוסו”.