Site icon מקומונט לוד

יקירה רביבו:”יותר ויותר נשים פורצות את תקרות זכוכית”

יקירה רביבו רעייתו של ראש העיר כיכבה באירועי יום האשה בלוד שעמד בסימן של נשים גדולות שעשו היסטוריה בהישגיהן ובמנהיגותיהן.בנאום שנשאה אמרה רביבו:”בניגוד לגברים שמתמקדים במצבים האישה מבינה באנשים, וצמיחה בכמות הנשים במוקדי הכוח תעשה טוב לחברה כולה.”

יום האישה הבינלאומי 2016 בלוד עמד בסימן של נשים גדולות שעשו היסטוריה בהישגיהן ובמנהיגותיהן. בלובי של היכל התרבות הוצגו תמונות של נשים יוזמות ומנהיגות שפעלו לשנות את העולם.

את הערב ארגנו פורום הנשים העירוני- קבוצת תושבות מתנדבות למען קידום מעמד האישה בעיר, בניצוחן של אפרת אברהם יועצת ראש העיר למעמד האישה ושולי יחיאל עובדת קהילתית, ובשיתוף עם המחלקה לשירותי קהילה וקליטה של האגף לשילוב חברתי. שותפה נוספת להפקת הערב היא אורית עופר, ממלאת מקום מנכ”ל רשת המתנ”סים ומנהלת תחום תרבות עירוני. כן חברו השנה לתכנון ולביצוע, סטודנטים מועדת תרבות מהתאחדות הסטודנטים בלוד.

יקירה רביבו (משמאל) עם חברות המועצה אלוירה קוליחמן ורחל שפירו ועם אפרת אברהם (מימין).צילום דוברות העירייה

קהל הנשים הרב שהגיע לערב הגדול, קיבלו בכניסה שי תרומת ביוטיקייר ונהנו מבר “שייקים” טבעיים. לאחר מכן נהנו הנשים מהופעת סטנד אפ מצחיקה עד דמעות של הקומיקאית  רותם אבואב וממופע מוזיקלי של דין דין אביב.

הקהל נהנה גם מתצוגות אופנה של המעצבת הלודאית שירה אוסעדון שאת הדגמים הציגו נשות הקורס יזמות עיסקית “עסק משלך” . תצוגה נוספת הייתה של אופנת “קליאו” מהקניון של רינה הרוש.

בהפסקה נהנו האורחות  מכיבוד קל והכירו נשות עסקים חדשות מהעיר שהקימו עסקים זעירים במסגרת קורס יזמות עסקית לנשים שהתקיים השנה בלוד  במסגרת “עסק משלך”.

את האירוע פתחה יקירה רביבו, רעיית ראש העיר שאמרה:” אני רואה שתהליכים של העצמה נשית הופכים לנחלת הכלל גם בעיר שאנחנו כל כך אוהבות. אנו זוכות לראות יותר ויותר נשים הפורצות תקרות זכוכית ומשתלבות בהצלחה בתפקידי מפתח. נשים שסללו את דרכן אל ליבת העשייה בשוק הפרטי והציבורי, באמצעות שילוב של התמדה, כישרון ועבודה קשה. זה כמובן עושה טוב לא רק לנשים עצמן אלא גם, ואולי בעיקר, לסביבה שבה הן עובדות. היום כולם כבר יודעים שבניגוד לגברים שמתמקדים במצבים – האישה מבינה באנשים, ושצמיחה בכמות הנשים במוקדי הכוח – תעשה טוב לחברה כולה.”

אפרת אברהם,יועצת ראש העיר למעמד האישה, מסרה כי היא נרגשת לקבל את התגובות החמות של נשים שהשתתפו באירוע ואת הברכות החמות של מאות הנשים שנהנו מכל רגע וכי משנה לשנה הרמה של הערב עולה ונשות העיר מחכות לאירוע האיכותי שהפך למסורת.