Site icon מקומונט לוד

יתמודד גם על ראשות העיר? משה בונפיל חושף את הרשימה המלאה שלו

בכנס רב משתתפים שערך אתמול חבר מועצת העיר משה בונפיל הוצגה רשימת המועמדים המלאה וכן עיקרי מצע המפלגה. לשאלת מקומונט לוד האם הוא מתכוון להכריז גם על התמודדות על ראשות העיר, כפי ששקל בעבר, עדיין לא התקבלה תשובה רשמית.

אמש נערך כנס פתיחת מטה הבחירות של סיעת “מגדלור” בראשות חבר מועצת העיר משה בונפיל והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה . בכנס, שנערך במטה הבחירות של סיעת מגדלור שברחוב איינשטיין בעיר, ממש בלב השכונות הוותיקות נכחו כ-150-200 מתושבי העיר לוד ובמהלכו הוצגה ‘נבחרת המועמדים’ של סיעת מגדלור.

צילום: יוסי אדיר

בראש הרשימה, כפי שכבר צוין, עומד חבר המועצה משה בונפיל. בונפיל, אשר נכנס כחבר מועצת העיר לפני כשנה וחצי בלבד ושימש מאז כמחזיק תיק השפ”ע העירוני, זוכה להיכרות וחשיפה רחבה בקרב תושבי העיר, הרבה יותר מרוב חברי המועצה המכהנים בחמש השנים האחרונות, דבר שאף הוביל אותו ואת צוות יועציו למחשבה שאולי ירוץ נגד ראש העיר המכהן יאיר רביבו ויתמודד מולו על התפקיד.

התמודדות שכזו נלקחה בחשבון בעיקר לאחר הקרע המתוקשר שנוצר בין השניים בעקבות מחלוקת לגבי הצבעה טלפונית להעברת תקציב למוסדות החינוך העירוניים בשיאו של הקיץ. מאז, כבר הודיעו השניים כי יישבו את ההדורים, אך בקרב פעיליו של בונפיל נראה שעדיין מקננת המחשבה, ואולי הרצון, שהוא יתמודד גם על התפקיד הבכיר.

צילום: יחצ

המשך רשימת המועמדים כולל את הפעילה החברתית חלי סיני אסרף, במקום השני ברשימה. במקום השלישי שימי אדזיאשוילי ולאחריו ברשימה –  אשר רוכברגר, אבי צור, רותי שורקי, גיא עמית ,חיים ויטלם ,אבי גולדנברג וסוגר את הרשימה במקום ה-10 – מיקי סיגלר . כמו כן בכנס הוצגו סעיפים עיקריים מהמצע של הסיעה אשר התקבל ע”י התושבים באהדה רבה והסכמה כי “סוף סוף מוצג מצע שמדבר למען העיר ותושביה”, לדבריהם.

להלן דבריו של בונפיל באירוע ההשקה:

“אני עומד כאן נרגש במעמד זה ומקווה מאוד שאנחנו נצליח לעמוד במשימה שלקחנו על עצמנו במטרה להציל את לוד ולהצעיד אותה אל ההצלחות שלהן היא ראויה בזכות מיקומה האסטראטגי במרכז המדינה ובסמוך לנתב”ג – השער לחו”ל ולעולם הגדול.
חברי ואני, בחרנו ברח’ איינשטיין, המצוי בלב השכונות הוותיקות, כדי להשיק את המטה המרכזי של סיעת “מגדלור”- הסיעה שתאיר את הדרך להצלת העיר.
במהלך השנה האחרונה הוכחתי שחבר מועצה יכול לעשות הרבה למען התושבים, אבל אם הסיעה שלנו תגדל ותתרחב, אז נוכל גם לקבוע את סדר העדיפויות החדש של העירייה.

יש לנו מצע מצויין שכולל המון סעיפים, אבל אנחנו גם פתוחים לקבל עוד משימות מהציבור לביצוע למען העיר והקהילה.

לי ולחברי לרשימה, אין אינטרסים אישיים. אנחנו רוצים לשדרג את העיר ולפתח אותה לכיוונים הנדרשים לאור הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית!
לא ייתכן שעיר הנמצאת במקום הכי אסטרטגי של המדינה, תיחשב לפריפרייה חברתית!

קביעת המזוזה בפתח המטה. צילום: יוסי אדיר

 

אם אני נוגע באגף לשילוב חברתי, צריך לחזור ולהיות אגף הרווחה ולהעניק את השרות הטוב ביותר לתושבים, ולפעול למען הנזקקים ולהכין תוכנית אשר תפסיק את המשכיות הנזקקות מאב לבן ומאם לבת.

אוכלוסיית האזרחים הוותיקים זכאית לתוכנית פעילות חברתית- תרבותית, עשירה וענפה כדי לבלות את יתרת חייהם בהנאה ותמיד עם חיוך על פניהם. הם הביאו אותנו לעולם הזה, גידלו אותנו ועברו יחד איתנו את מלחמות ישראל, אנחנו צריכים לכבד אותם ולהעניק להם חיים טובים, מלאים בפעילות חברתית ותרבותית.

אני רוצה להודות לאישתי היקרה ולבנותיי על ההבנה והתמיכה לאורך כול הדרך, הן מבינות שכל עשייתי היא למען מטרה טובה.

אני רוצה להרים כוסית לכבוד החג ולאחל לכולם חג שמח שנה טובה ופוריה שנה של צמיחה בריאות אהבת חינם וקבלת האחר.”

בסיום האירוע נקבעה מזוזה בכניסה למטה והורמה כוסית לכבוד השנה החדשה ולהצלחת הרשימה .

צילום: יוסי אדיר