Site icon מקומונט לוד

כאן בונים: עשרות פרוייקטים של בניה מבוצעים בעיר

לוד בתנופת פיתוח: עשרות פרויקטים שונים מבוצעים בעיר. בימים אלה מבוצעים בלוד למעלה מ- 50 פרויקטים שונים בתחום התשתיות, הבינוי והתחבורה (וזאת מעבר ל100 פרויקטים נוספים שמתוכננים כעת).

בימים אלה מבוצעים בלוד למעלה מ- 50 פרויקטים שונים בתחום התשתיות, הבינוי והתחבורה (וזאת מעבר ל100 פרויקטים נוספים שמתוכננים כעת).

ראש העיר מפקח על עבודות חידוש ושדרוג רחוב הרצל. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

“זהו נתון חסר תקדים לכל עיר במדינה, ובטח לגבי העיר לוד שהתבוססה עשרות שנים בתשתיות שהוקמו בימי המנדט או עם הקמת המדינה” אומר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, “ברור לכל שפרויקטים אלה יבטיחו את איכות החיים לדורות הבאים, וגם ברור שנגרמת אי נעימות של ממש במהלך העבודות ובפרט שלא ניתן לעבוד בטור אלא חייבים במקביל כדי להספיק כמה שיותר”.

ראש העיר מציין כי העירייה עושה כל מאמץ לעבוד תוך כדי שמירה מקסימאלית על שגרת החיים , אולם היקף העבודות מייצר באופן טבעי עיכובים בלוח הזמנים המקורי, וכל זאת מבלי שצריך לזכור מאפיינים של העיר שגורמים לעיכוב כמו גילוי עתיקות, פינוי פולשים וכד’.

“חלק גדול מהפרויקטים הנוכחיים הוא בתפר בין העיר המודרנית לעיר העתיקה, וכפועל יוצא מכך, שכונת רמת אלישיב מרגישה ושותפה לתוצרי הלוואי. הבנתי כי חסר פה ידע על הפרויקטים באזור זה, ולכן בכוונתנו ליזום ערב תושבים במהלך ספטמבר, בהשתתפות חברי המועצה וגורמי המקצוע, ובו נציג את הפרויקטים וניתן מענה לכל שאלה. עד אז העירייה כמובן זמינה לכל שאלה”, ציין ראש העיר.

במהלך העבודות אשר החלו בשבוע שעבר לחידוש ושדרוג רחוב הרצל, הגיע ראש העיר לסיור כדי לבחון מקרוב את התקדמות העבודות. “לעיתים אומרים: ‘שנים לא החליפו באזור ההוא תשתיות’  – אז בפרויקט הרצל ראיתי במו עייני תשתיות מימי המנדט לפני 100 שנה. כייף להיות חלק מההיסטוריה” אמר יאיר רביבו, “אני מודה לסוחרים הנהדרים על הסבלנות וקורא לציבור דווקא בימים אלה להגיע, לעודד ולרכוש מהם. זה בטוח ישפר להם את מצב הרוח”!

כמו כן הנחה ראש העיר, לפתוח עמוד ייחודי באתר העירייה שבו יוצגו כל הפרויקטים השונים, סטטוס התקדמות העבודות, לוחות זמנים, שינויים בתחבורה הציבורית וכיו”ב.

טבלת פרויקטים מרכזיים בביצוע ובתכנון. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד