Site icon מקומונט לוד

כיצד ניתן לחסוך במחירי הטיסה אם אתם מתכוונים לצאת לנופש עם כל המשפחה

אם עד לפני 10-15 שנים כדי לצאת לנופש עם כל המשפחה היינו צריכים לחסוך סכום כסף משמעותי, היום קל הרבה יותר ליהנות מהחוויה הזו. הסיבה העיקרית לכך היא מהפכת הלואו קוסט והאפשרות למצוא טיסות זולות במיוחד לכמעט כל יעד ברחבי העולם.

אילו חברות לואו קוסט מציעות טיסות מישראל?

החברה הראשונה שהציעה טיסות לואו קוסט מישראל הייתה איזי ג’ט, בשנת 2009. החברה הבריטית עדיין מציעה שלל טיסות זולות מאוד, ובין השאר תוכלו להגיע איתה ללונדון, ברלין, פריז, אמסטרדם, ונציה, נאפולי וערים אירופאיות נוספות שמהוות יעד מושלם לחופשה משפחתית.

חברה נוספת שמציעה טיסות חסך – זהו השם העברי שקבעה האקדמיה ללשון למונח לואו קוסט – לשלל יעדים בריאופה היא פגסוס הטורקית. איתה תוכלו לנחות במחיר משתלם במיוחד ברומא, וינה, ברלין, אמסטרדם, פרנקפורט (נקודת מוצא מעולה לחופשה משפחתית ביער השחור, אחד האזורים שכמו נוצר במיוחד למטרה זו), בודפשט, פראג ואנטליה הזולה ושוקקת החיים.

צילום: חופשי

אם היעד שלכם הוא היער השחור, כדאי לבדוק גם הצעות של חברת ריינאייר, שמפעילה טיסות לואו קוסט לאזור בעונת התיירות. ריינאייר ממריאה הן מנתב”ג והן מאילת, ובין היעדים שאליהם היא מגיעה: עיירת הנופש פאפוס במערב קפריסין, בורגס האהובה שלחופי הים השחור, מילאנו וכן מספר ערים בפולין.

טיסות זולות לרומניה – עוד יעד שהפך בשנים האחרונות לפופולרי מאוד בקרב הישראלים ובפרט לחופשות המשפחתיות – ניתן למצוא עם חברות הלואו קוסט בלו אייר, ו-וויז אייר. וויז אייר תיקח אתכם לערים רבות ברומניה (בוקרשט, סיביו, טימישוארה, קראיובה, קלוז’ נאפוקה ויאשי) וגם לבודפשט, וילנה, ורשה, ורנה (עוד עיירת נופש אהובה לחופי הים השחור בבולגריה), וינה וכן לונדון שתמיד מתאימה לכל המשפחה.

עוד חברות לואו קוסט שכדאי להכיר הן טראנסאוויה שמציעה צ’רטרים לאמסטרדם וגם טיסות זולות לליון ולפריז); סמארט ווינגס, שמתאימה למי שרוצה לבלות חופשה משפחתית באי מלהיב במיוחד כמו טנריף, וגם למי שמתכנן נופש בפראג, חופשה בברטיסלבה (בירת סלובקיה) או גיחה קצרה לאתונה; וולינג, שתיקח אתכם ואת משפחתכם בזול לברצלונה, רומא או פירנצה; אונור אייר – חברה טורקית שנוחתת בריביירה הטורקית המשתלמת להפליא; וסאן דור, חברת בת של אל על שמציעה טיסות זולות לזאגרב, בטומי, אודסה, ניס, נאפולי ועוד.

איך להוזיל את עלות הטיסה גם ליעדים רחוקים יותר?

האופציה של טיסות לואו קוסט מתאימה בעיקר למי שמתכנן חופשה משפחתית באירופה, על המגוון האינסופי כמעט של היעדים האפשריים שמציעה היבשת האטרקטיבית. גם כשהיעד שלכם רחוק יותר – למשל תאילנד או ארה”ב – תוכלו להוזיל את עלות הטיסה ולהשאיר סכום כסף גבוה יותר לבילויים המשפחתיים עצמם מעבר לים.

ראשית, לפעמים ניתן למצוא טיסות חסך גם לארה”ב, אם כי בדרך כלל מדובר בכאלה שיש להן נחיתות ביניים לא נוחות במיוחד ובמועדים בודדים ולאו דווקא מתאימים לכם. שנית, האופציה של טיסה עם עצירה בדרך יכולה להיות מוצלחת במיוחד כשהעצירה אינה ממושכת ובסופה של טיסת ההמשך אתם מגיעים ליעד בזמן סביר ובשעה נוחה. טיסות משפחתיות לתאילנד למשל כדאי להזמין דרך רויאל ג’ורדניאן, חברת התעופה הלאומית של ירדן, שנוחתת בדרך לבנגקוק בעמאן הסמוכה כך שהתוספת לזמן הטיסה אינה משמעותית ואילו ההוזלה במחיר – כן.

דרך נוספת היא להיעזר במנוע חיפוש חכם שמשווה בין מחירי טיסות למספר יעדים. כך למשל חופשה בארה”ב אפשר להתחיל גם בפלורידה וגם בניו יורק, ואם יש מבצע משתלם על טיסות למיאמי תוכלו לנצל אותו ולתכנן את החופשה בהתאם – ולחסוך הרבה כסף.