Site icon מקומונט לוד

כיצד ניתן לטפל בחרדות

קרדיט - Freepik

הפרעות נפשיות הן מחלות לכל דבר, עם זאת, הרפואה המודרנית לעיתים מוצאת אותן קשות יותר להתמודדות מאשר עם מחלות גופניות בעלות תסמינים ברורים והשלכות שהן לרוב קבועות מראש. מסיבה זו ומחוסר המשאבים ברי ההשגה שקיימים כיום, הסובלים מהפרעות נפש, אשר לא תמיד נותנות את אותותיהן בצורה מוחשית כלפי חוץ, אך משפיעות רבות על חייהם הפרטניים, פונים לצורות פחות מסורתיות של טיפול. במידה ואתם מחפשים טיפול בחרדות nlp היא שיטה מומלצת. בעברית, השיטה נקראת גם טיפול ניתוב לשוני פיזיולוגי, אשר במסגרתו משתמשים בדמיון מודרך לצרכים שונים. בשונה מדרכי טיפול אחרות כמו למשל, טיפול התנהגותי קוגניטיבי, אשר מתפרס על פני פגישות רבות וזמן יחסית ארוך, מטרתה של שיטת נל״פ היא לספק פתרון לבעיה בזמן יחסית קצר, תוך התמקדות ביעדים ברי השגה אותם אנו מציבים טרם הטיפול.

מדוע שיטת נל״פ היא שיטה טיפולית מומלצת

ככלל, קיימות שיטות טיפול שונות כאשר כל אדם ימצא שיטה אחרת כמועילה יותר מאחרות, בהתאם לצרכים שלהם, לאישיות שלהם, בהתאם למטפלים הספציפיים בהם נתקלו, בהתאם למצבם הכלכלי וגורמים אחרים. הייחוד של שיטת נל״פ לטיפול בחרדות הוא השינוי התודעתי שהיא יוצרת; דרך הטיפול לוקחת את החרדה, מקטינה את החשיבות שלה בחיינו ומאפשרת לחיות לצידה ולא להעניק לה מקום מרכזי בהשפעה על חיינו. שיטת נל״פ יכולה לסייע גם במקרים אחרים, כמו טיפול בטראומה מורכבת, אשר קשה לגשת אליה בצורות אחרות של טיפול – במסגרת הדימיון המודרך, המטופל יכול לפתוח דלתות אל זיכרונות מודחקים ולאפשר למטפל לגשת אל מקורות שאולי לא היו ברורים לגמרי למטפלים בשיטה אחרת, או אפילו למטופל עצמו. השיטה לא רק מעניקה גישה אל הזיכרון עצמו, אלא יכולה גם לשנות את התייחסות המטופל כלפי הזיכרון ולצאת ממצב של חרדה ופחד אל מצב של העצמה וחזרה של השליטה אל ידיו.

לאיזה מכון תוכלו לפנות עבור טיפול מוסמך בשיטת נל״פ

בין אם אתם מחפשים מטפל זוגי מומלץ במרכז, או שאתם זקוקים לשינוי תודעתי על מנת לנהל חיים לצד טראומה וחרדה, כדאי שתשמעו על באר חיים. מרכז באר חיים בתל אביב נפתח כתגובה לטראומה עימה מתמודדים האזרחים בעקבות מלחמת חרבות ברזל וההשלכות שלה על האוכלוסייה. המרכז מציע טיפול בשיטת נל״פ עבור צרכים שונים כמו טיפול בהתמכרות, בחרדות ובמעמסות רגשיות ואף בעיות שנובעות ממקור נפשי עמוק יותר כמו בעיות בזוגיות, בעיות ביטחון עצמי, חרדה חברתית וכדומה. צוות המטפלים מעניק טיפול מסור וייחודי, תוך שימוש בטכנולוגיה עכשווית ועדכנית ובשיטות טיפול חדשניות אשר נחקרו, הוכחו כמוצלחות והוטמעו ברחבי העולם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אל אתר האינטרנט של מרכז באר חיים וקחו את הצעד אל עבר פיתוח העצמה נפשית וחוסן שיעניקו לכם איכות חיים גבוהה.