Site icon מקומונט לוד

כל מה שרציתם לדעת על ציפוי חרסינה לשיניים

טיפולי האסתטיקה בתחום רפואת השיניים הולכים וצוברים תאוצה, שיטות חדשניות ומתקדמות מוצעות כיום למטופלים ומסייעות להם ליהנות מחיוך מושלם עם שיניים לבנות ויפות. המודעות לנושא האסתטיקה הולכת וגוברת, מטופלים רבים פונים למרפאות השיניים המובילות כדי ליהנות מטיפולים חדישים ולזכות בחיוך כמו של כוכבי וכוכבות הקולנוע המפורסמים. אחד הטיפולים המתקדמים כדי לזכות בחיוך מושלם הוא באמצעות ציפויי חרסינה המיוצרים בהתאמה אישית ובטכנולוגיה מתקדמת, את הציפוי מדביקים על השיניים הקיימות והם עמידים לאורך זמן רב.

רופא שיניים. צילום: באדיבות pixabay

טכנולוגיה חדשה בתחום טיפולי האסתטיקה
הטכנולוגיה החדשה של ציפוי חרסינה לשיניים נחשבת לפתרון מתקדם ויעיל, ציפויי החרסינה דקים ביותר ומותאמים בדיוק רב לפיו של המטופל. חשוב לדעת כי לפני הטיפול מבצע רופא השיניים הדמיה ממוחשבת המסייעת למטופל לצפות כיצד שיניו יראו לאחר הדבקת הציפויים. ניתן לבחור מתוך קשת רחבה של גוונים בהירים, כדי להתאים את הציפוי לשאר השיניים בפיו של המטופל, רוב המטופלים בוחרים בגוון לבן כדי ליהנות ממראה טבעי ומחיוך כובש ומושלם.

חשוב לדעת כי הדבקת ציפוי חרסינה על שיני המטופל אינה משימה פשוטה, נדרשת לכך הכנה מוקדמת ואת הציפוי מכין טכנאי שיניים מוסמך המתמחה בנושא, לאחר מדידות מדויקות אצל רופא השיניים והדמיה ממוחשבת. רופא השיניים חייב להשחיז שכבה דקה משיני המטופל ובאותו הטיפול מכין ציפוי זמני מאחר ולא ניתן להשאיר את השיניים המושחזות ללא הגנה וציפוי אחרת המטופל עשוי לסבול מרגישות יתר.

כאשר ציפויי החרסינה מגיעים מהמעבדה של הטכנאי, המטופל מגיע למרפאת השיניים והרופא מדביק את הציפוי במיומנות גבוהה בעזרת דבקים מיוחדים שאינם מסוכנים לבריאות האדם. הדבקת ציפויי החרסינה מבוצעת בדיוק רב ומחייבת ניסיון עשיר ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, לכן חשוב לפנות רק למרפאת שיניים המתמחה בנושא ומציעה טיפולי אסתטיקה ברמה גבוהה ובמחיר הוגן.

זוכים בחיוך מושלם
לטיפולי האסתטיקה חשיבות רבה כיום, מעבר למראה ולחיוך המושלם יש לטיפול באמצעות ציפוי חרסינה יתרונות רבים נוספים. בין השאר הטיפול מאפשר לחייך עם מרווח בין שיניו הקדמיות של המטופל, ליהנות משיניים בגוון אחיד, לשנות את צורת השן, לסגור מרווחים, לשדרג שן קדמית שעברה הליך השלמה בילדות ושינתה את הגוון עם הזמן, להסתיר שינויי גוון בשיניים כתוצאה מטיפולי שורש והתקנת כתרים ועוד.

חשוב להדגיש כי ציפוי חרסינה לשיניים הוא טיפול אסתטי שעלותו יחסית גבוהה בגלל המומחיות הנדרשת, עלות חומרי הגלם ומורכבות ההליך. ציפויי חרסינה עמידים לאורך שנים ארוכות כל עוד מקפידים על הוראות והנחיות הרופא המטפל, הטיפול אינו גורם להחלשת השן הטבעית, הציפויים מחזקים את השיניים הטבעיות ומסייעת למניעת מחלות שונות.

יודגש כי אין להקל ראש בבחירת מרפאת השיניים, וחשוב לבחור רק רופא מנוסה המתמחה בטיפולי אסתטיקה וברשותו כל הציוד הנדרש לטיפול המורכב המחייב דיוק גבוה וציוד מחשבים ייעודי להדמיה.