Site icon מקומונט לוד

כמה דרכים להשתמש במכונות שטיפה בלחץ

credit: canva.com

מכונות שטיפה בלחץ צוברות פופולריות משנה לשנה, בגלל הנוחות שלהם וחסכון בזמן ובכסף. לרוב במכונות אלו משתמשים בתעשייה, בגלל גודל השטח שצריך לנקות. אך גם הם מאוד נוחות בשימוש פרטי. חברת ר.נ.מ. ציוד ושירותים מייבא מוכות שטיפה בלחץ שונות מיצרנים המובילים בעולם. במאמר זה ניתן כמה דוגמאות לשימוש במכונות אלו בבתים פרטיים.

שטיפת מכונית

בעזרת מכונות שטיפה בלחץ ניתן במהירות ובקלות לשטוף את המכונית פרטית שלכם ליד הבית. אתם תחסכו את הזמן שתבזבזו בעמידת בתור, תשלום לחברות שטיפה וקבלו אותה תוצאה אם לא יותר טובה.

שטיפת ציוד וכלי גינה

שטיפת מכונית זה די בנאלית. נסו לנקות בעזרת המכונה זו את ציוד הגינה שלכם, כגון מטפח חוץ, מנגל, מכסחת דשא או כלי גינה אחר. מספיק כמה פעולות קטנות בשביל ניקוי יסודי ומהיר.

שטיפת אופניים

בקיץ זה אולי לא כל כך רלוונטי, אבל בעונת הגשמים כשהאדמה נתפסת חזק על הגלגלים וממש לא נעים להכניס אותה לבית, הניקוי בעזרת מכונות שטיפה בלחץ ייקח דקות ספורות. העיקר לא לשכוח לייבש את האופניים היטב ולשמן את כל החלקים הנעים לאחר מכן.

שטיפה של המרפסת והכניסה לבית

לא נדיר בכלל שטיפת גג, מרפסת או כניסה לבית עם מכונות שטיפה בלחץ, כדי להסיר ביסודיות לכלוך.

שטיפת חלונות

שטיפת חלונות מבחוץ היא תמיד תהליך קשה. מכונת שטיפה בלחץ תעזור להקל עליו, תוך שניות היא תשטוף את כל הלכלוך גם מהחלון עצמו וגם מסביב.

שטיפת שטיחים

בעבר, שטיחים הוכו, ועכשיו אתם יכולים בקלות לשטוף את השטיח בעזרת מכונות שטיפה בלחץ. רק תוסיפו חומר לניקוי שטיחים, חכו כמה דקות ושטפו.

שטיפת ריהוט גינה

רהיטים עומדים בחוץ כל העונה וחשופים לגורמים חיצוניים כמו גשם ורוח, הנושאים אבק ועלים יבשים. לפעמים הלכלוך נכנס כל כך עמוק בחומר הרהיט עד שקשה להסירו ידנית. לכן, שימוש במכונת שטיפה בלחץ דבר הכרחי.

ניתן גם בעזרת מכשיר זה לשטוף בקלות קירות חיצוניות של הבית, מדרגות, רצפה וכו’.

לסיכום: כפי שראינו, השימוש במכונות שטיפה בלחץ עושים את החיים הרבה יותר קלים ונוחים. השימוש לא מוגבל שטיפה דברים רגילים כמו מכונית, הגישה המקורית תאפשר לכם למצוא מספר רב של אפשרויות לא סטנדרטיות לשימוש במכשיר אוניברסלי כזה.

אם אתם מעוניינים במכונה זו , או רוצים לקבל יועץ של המומחים שלנו איך משתמשים במכונתך שטיפה בלחץ, תשאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.