Site icon מקומונט לוד

כנס ‘עתיד של מצוינות’ למנהלי מוסדות החינוך בלוד

עם פתיחת שנת הלימודים ולקראת השנה החדשה, קיימו עיריית לוד ורשת חינוך עתיד את מסורת כנסי המצוינות לכל מנהלי מוסדות החינוך בעיר כדי להעלות על נס את רוח המצוינות והשותפות בעיר וברשת.

צוותי החינוך של העיר לוד בראשות מנהלי המוסדות, התכנסו בתיכון עתיד למנהיגות מדעית קהילתית, ליום שכולו “הוראה מעוררת השראה”, במסגרת סדרת המפגשים “עתיד של מצוינות”.

במפגש החגיגי נשאו דברים ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, ומנכ”ל רשת חינוך עתיד, מנשה סמירה.

ההרצאה המרכזית נישאה על ידי פרופסור יורם הרפז, היועץ האקדמי של רשת עתיד, אשר הוביל את המשתתפים לחשיבה אחרת לגבי דרכי החינוך וההוראה העתידיים בעידן הפוסט מודרני טכנולוגי ודיגיטלי, והתאמתם במוסדות שבניהולם.

מימין: פרופסור יורם הרפז, ראש העיר רביבו, ומנשה סמירה

מנכ”ל רשת חינוך עתיד מנשה סמירה השותפה לעשייה במרחב החינוכי העירוני ומובילה 4 בתי ספר תיכוניים בעיר, בהם עתיד למנהיגות מדעית קהילתית, עתיד ע”ש עמנואל, מרכז חינוך טכנולוגי ועתיד דאר אל חכמה, אמר בדבריו: “רשת עתיד רואה בעיר לוד מודל של חיים משותפים המחברים בין האוכלוסיות המגוונות ורואים בתרבויות והזהויות נכס עירוני. הרשת משקיעה מחשבה ומשאבים רבים במסע להעלאת הישגים, באמצעות דיאלוג, בירור חוזקות, קביעת יעדים ובניית תכנית עולם ומלאו לכל תלמיד ותלמידה. החיבור בין רשת עתיד להנהגת העיר תורם רבות להעשרת הפעילות ולהצלחתה. נפעל להטמיע את המודל של העיר לוד בכל רחבי הארץ”

ראש העיר יאיר רביבו הדגיש בדבריו: “העיר לוד מתאפיינת בחיים משותפים של חדש וישן, של רב תרבותיות, עדות ותרבויות שונות המהוות רקמה אנושית עדינה ומורכבת. כראש העיר אני פועל למען חיבור וקירוב בין הזהויות והקהילות של העיר לוד. זכיתי לקדם יחד אתכם מנהלים יקרים, מצוינות יישובית כאורח חיים המשתקף בהישגים המרשימים של בתי הספר וגידול משמעותי במספר הזכאים לתעודת בגרות. תיכון עתיד למנהיגות מדעית קהילתית מהווה מודל למצוינות לא רק בהישגים הלימודים, אלא גם במנהיגות קהילתית ובעשייה החברתית למען העיר. אני מבקש להודות לרשת חינוך עתיד על הובלת תהליכי מצוינות ומודלים של חינוך המשלב הישגים וערכים”.