Site icon מקומונט לוד

כשהטכנולוגיה נרתמת לעזרת היופי

שיטות מיושנות לטיפול בפגעי הזמן ובנזקים אחרים שנגרמים לעור הפנים כבר מקובלות פחות, כיום כאשר יש טכניקות חדישות ויעילות בהרבה לטיפול בהם. אנחנו מוצאים היום אין ספור שיטות שונות שבהן עושים שימוש במכשירים מתקדמים, במיוחד כל מה שקשור לטיפול חודרני אבל יעיל, מבלי להשתמש בסכין המנתחים. היום מקובל הרבה יותר לקבל טיפול בצלקות אקנה או טיפול בפגמים בפנים ובעור בעזרת מכשירים שעובדים על טכניקת גלי רדיו או IPL, על מנת לקבל תוצאות יעילות באמת. בקליניקה של פיקל ריקי מכירים את כל המקרים של האנשים שהתייאשו כבר מטיפולים שעברו במשך שנים, עד שנתקלו במכשור היעיל והרב שימושי הזה, שמציע כל כך הרבה שימושים ופתרונות לאנשים.

קרדיט: Freepik

הסרת שיער ביעילות

אחת הבעיות הקשות היא שימוש במכשירים שונים להסרת שיער. לא כל הטכניקות מומלצות לטיפול בהסרת שיער פנים ולא כל מי שיכולה להשתמש בטכניקה מסוימת יכולה להיעזר בכולם. לכן, השיטה היעילה באמת שהתגלתה ומנוסה כבר כמה שנים ללא הבדלים רבים בין המטופלות היא הסרת שיער ipl, שבה אפשר להסיר שיער מכל מקום ביעילות רבה יחסית ובמהירות, ללא נזקים ותופעות לוואי. המדהים הוא שכולם יכולים לעבור טיפולים אלה בכל מקום בגוף ללא הבדל בצבע השיער וצפיפות הפיגמנטים בעור, ולקבל תוצאות מעולות בתוך חודשיים-שלושה. מכיוון שמפעילים אותם במרווחים של חודש זה משאיר מספיק מקום לכל מחזורי השיער לצמוח ולטפל בשורש ביעילות.

לא רק פגמים והסרת שיער

מכשור מתקדם שעושה שימוש בקרן לייזר או בגלי רדיו או באנרגיית אור אחרת יכול גם לתת לנו פתרונות מתקדמים לא רק לבעיות שונות. הרבה אנשים מגלים את יתרונות טיפולי אנטי אייג’ינג, גברים ונשים כאחד. מיצוק העור וטיפול בקמטים ובקמטוטים, שיפור מראה העור לאחר שנים של הזנחה, חשיפה לשמש, סיגריות ואורח חיים נהנתני גורמים לכך שאנשים פשוט מבקשים פתרונות יעילים שאינן דורשים התערבות ניתוחית, על מנת להרגיש טוב עם עצמם. זה משפר לא רק את מראה הפנים והעור אלא גם מגביר את הביטחון העצמי שלהם. זה בדיוק מה שמוביל את פיקל ריקי בקליניקה שלה לקוסמטיקה רפואית, על מנת להוסיף אסתטיקה וביטחון עצמי למטופלים המרוצים שלה.