Site icon מקומונט לוד

כתב אישום נגד הרוצח שדקר למוות את חותנו בלוד

חוקרי משטרת ישראל סיימו את חקירת האירוע בו דקר למוות גבר בן  29  את חותנו בלוד. פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום נגדו בבית המשפט המחוזי בלוד.
לאחר חקירה שערכו חוקרי משטרת ישראל, התגבשה תשתית ראייתית להעמדתו לדין של גבר, בן 29, תושב לוד בגין רצח, לאחר שדקר למוות את חותנו, תושב לוד, בן 53 במהלך ויכוח ביניהם.

בתאריך 20/8/16 בשעות הלילה התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה מרחוב אהרון לובלין 40 בלוד על גבר בן 53 שנדקר, ככל הנראה, במהלך ויכוח עם חתנו.

גורמי רפואה שהוזעקו אל המקום קבעו את מותו של הנדקר וכוחות משטרה עצרו את החשוד במקום והובילו אותו לחקירה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בראשון לציון, כאשר במהלך החקירה ביצעו חוקרי צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל פעולות מורכבות לגיבוש התשתית הראייתית נגד החשוד, לרבות בדיקות מעבדות הזיהוי הפלילי וגביית עדויות מבני המשפחה.

בסיכום החקירה, כאמור, התגבשה תשתית ראייתית להעמדתו לדין של החשוד בגין רצח והיום בשעות הצהרים תגיש פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגדו בבית המשפט המחוזי בלוד.

תגובת עו”ד ישר יעקובי, המייצג את הנאשם: “מדובר בהגנה עצמית. כל חטאו של הנאשם היה שביקש מאורחת לא רצויה שהגיעה שתויה לדירתו, לעזוב את המקום. אולם חותנו (חמו), אבי אשתו, החל לאיים עליו ולהכותו מכות נמרצות, ללא סיבה והלקוח שלי נאלץ להתגונן. המנוח היה אדם אלים, הורחק מאשתו לא פעם בשל אלימות קשה כלפיה. רמת האלימות שהפעיל החותן כלפי הלקוח, לא הותירה ספק שהייתה לו כוונה לפגוע בו ולכן הוא התגונן”.

משטרת לוד.צילום:עמיעד טאוב