Site icon מקומונט לוד

לבחור חכם כיסא ילדים לאופניים חשמליים

לרבים מאיתנו יש אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי. אם אתם מחפשים להתקין כיסא מנשא לילד שלכם תוכלו בקלות להתקין כיסא כזה שיהיה נוח ובטיחותי. ככלל יש 2 סוגים עיקריים של כסאות עבור הצורך זה: כיסא קידמי וכיסא אחורי. כיסא קידמי מתאים לילדים קטנים יותר בגיל וקלים יותר במשקלם וכיסא אחורי לילדים גדולים יותר אך גם עד גבול מסוים. אופן החיבור של הכיסא לאופניים החשמליים תלוי בסוג האופניים שיש לכם.

כיסא קידמי

התקנת כיסא קידמי עבור אופניים חשמליים היא מאוד נפוצה, בייחוד להורים אשר מעוניינים להרכיב על גבי האופניים ילדים עד גיל 3. כיסא קידמי מתאים למי שמשקלו עד כ15 ק”ג לרוב ולכן זה יתאים בממוצע לילדים על גיל שלוש שנים. יש יתרון לכיסא קידמי לעומת כיסא אחורי בכך שהילד גם רואה את הדרך ואת המרחב בצורה יותר טובה וגם עבור ההורה שיכול להיות קשוב יותר לילד ולשמוע אותו.

כיסא אחורי

כיסא אחורי מתאים כאשר כיסא קידמי לא אפשרי, מפאת גילו ומשקלו של הילד. כיסא אחורי מתאים בממוצע לילדים עד משקל כ20 ק”ג. כיסא אחורי הוא מאוד אידיאלי לאדם הנוסף שעל האופניים, הוא נוח והוא בטוח. יש כיסא אחורי אשר מרכיבים אותו על גבי הסבל ויש כיסא אחורי שמתאים לשילדה של אופניים חשמליות. איזו מבין האפשרויות תתאים עבורכם תלויה בסוג האופניים שיש לכם. כדי לבחור איזה דגם של כיסא אחורי יתאים עבור האופניים החשמליים שלכם יש לפנות לאיש מקצוע שיוכל לאבחן מה מתאים. לדגם שלכם. הכיסא הנפוץ יותר כאן בארץ הוא כיסא שמונח על גבי הסבל.

צילום: מארק סטוסברג, אנספלאש

בטיחות

הקפידו תמיד שילדכם קשור באמצעות הרצועות אל הכיסא, כמובן כאשר הרצועות הן הדוקות ולא רופפות.  בנוסף, יש לוודא שכפות שקצה הרגליים של ילדכם מונח במקום של המדרסים.

חשוב לציין שבמקרה של קורקינט חשמלי, לעומת אופניים חשמליים, ניתן לנסוע רק בן אדם אחד. ניתן לראות כאלו שמרכיבים על גבי הקורקינט שלהם אדם נוסף אך קורקינט חשמלי מיועד לנוסע יחיד.