Site icon מקומונט לוד

לדאוג ליקרים שלנו

לדאוג ליקרים שלנו

credit Canva

אחד מסוגי ההתמכרויות הנפוצים ביותר והמסוכנים ביותר זה התמכרות להימורים, שכן התמכרות זו מלווה בסיכונים רבים שלוקח המכור, סיכונים שאף יכולים לעלות במוות שלו עצמו, במכירת נכסים, בהתחייבויות, בכניסה לשוק האפור וכן להיקלע למצב לא נעים ומורכב, ועל כל טיפול בהתמכרות להימורים צריכה להגיע או מהמכור עצמו או מקרובי משפחה אשר מודעים לכך שהאדם הינו מכור להימורים. אלו הם התסמינים החשובים שיש לשים לב אליהם:

כמו כן ישנם תסמינים נוספים אשר מעידים על מכורים להימורים ועל כן ישנו צורך לטפל בכך במהירות האפשרית שכן מכורים להימורים יכולים בקלות להרוס משפחה ולפרק בית, וכן גם להתעסק עם גורמים לא רצויים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לשבטיא אשר הינו מכון לגמילה מכל סוגי ההתמכרויות. שבטיא הינו מוסד פרטי ומושלם אשר הינו מלון בוטיק איכותי. בשבטיא ישנו צוות מנוסה וותיק אשר התמודד עם כלל סוגי ההתמכרויות, אצלנו תקבלו דיסקרטיות, יחס חם ואישי, מעטפת רחבה, פעילויות כושר, וכן עבודה פנימית עמוקה ואיכותית תוך שילוב של מגוון שיטות טיפול ייחודיות וקסומות.

לצאת לדרך חדשה ובטוחה יותר

ישנם מגוון רחב של סוגי התמכרויות, אחד מהסוגים היותר מורכבים ובעייתיים זה הימורים, שכן גמילה מהימורים הינה מורכבת, הרבה פעמים המכור אינו מודע לכך שהוא מכור, והוא מספר לעצמו סיפורים שעכשיו הוא זוכה ומפסיק, והרבה פעמים אף אחד לא יודע על כך שהוא מכור. כמו כן על מנת לעשות הליך זה בצורה טובה ואיכותית יש לפנות למכון גמילה אשר מוסמך לטפל באנשים אשר מכורים להימורים שכן סוג זה של התמכרות הינו מסוכן הן למטופל, והן למשפחתו. אנשים אלו נוטים לקחת הלוואות בקזינו דבר אשר עלול להיות מסוכן.

לדאוג לעצמנו

אנשים רבים חוששים להיות תחת התווית של “מכורים” שכן בחברה תווית זו נשמעת פחות טוב, אך לא כך הדבר כיום אנשים רבים הם מכורים להמון דברים, אך לא עושים את הצעד לעבר התקדמות בנושא, וכאן הטעות, אחד המקומות הטובים ביותר לטיפול במכורים הינו שבטיא, אשר הינו מרכז גמילה הפועל באופן פרטני ואיכותי. שבטיא הינו מלון בוטיק אשר מעוצב באופן קסום ומושלם. אצלנו המטופלים יוצאים לדרך חדשה ממקום פנימי ואמיתי תוך הקפדה על התאמה קפדנית לאופי המטופל. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 058-712-4712 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.