Site icon מקומונט לוד

להגיע אחת ולתמיד למשקל הרצוי: כך תעשו את זה

קרדיט - Pixabay

אחת השאיפות המהוות מכנה משותף כמעט לכולנו בלי קשר למוצא, מין או דת הוא הגעה למשקל תקין וגם שמירה עליו. עם כל המורכבות שישנה בארץ ובעולם, בסוף דבר הנראה לנו בסיסי: לתת לגוף שלנו את מה שהוא צריך, אינו עניין פשוט, במיוחד בעידן השפע בו פיתויים רבים ולא בריאים מקיפים אותנו וכאשר אנו יכולים להשיג כמעט כל דבר בלחיצת כפתור. אם אתם מחפשים דיאטנית בחיפה שתבנה לכם תפריט שיתאים לכם, כדאי לכם לשדרג את השירות שתקבלו ובאותו מקום לקבל את כל המעטפת הקשורה למשקל תקין ושמירה עליו, מעטפת הכוללת הן את הפן התזונתי: בניית תפריט שיתאים לכם באופן מדויק והן את הפן הספורטיבי: בניית תוכנית אימונים שתתמוך בשינוי התזונתי שאתם עושים.

ניגשים למקרר מתוך עצבנות או שעמום? חשוב לטפל בכך

בהמשך לכך שאוכל היום הוא זמין מאוד, לכך שיש לנו בבית מוצרי מזון רבים, כשחלק גדול מהם הוא מזון מעובד ולא בריא, אנו מוצאים בפתיחת המקרר או הארון פתרון למגוון רחב של מצבים שלא ממש מתחשק לנו להתמודד איתם באותו רגע או לעסוק בהם. טיפול באכילה רגשית ללא ספק מהווה חלק חשוב בשינוי שנעשה באורח החיים ובמיוחד בנושא התזונתי. ככל שנהיה מודעים מתי אכילה באה באמת מצורך פיזיולוגי של רעב (כשצורך פיזיולוגי יכול להיות גם צמא ולא תמיד שמים לב להבדל) ולא מתוך מצב אחר כמו שעמום, עצבנות או מצב רוח כלשהו, כך יהיה לנו קל יותר לאכול מזון גם בכמות המתאימה וגם כזה שבריא וטוב באמת לגוף שלנו ולא בא לספק אותנו באותו רגע מבחינה רגשית. היום טיפול מקצועי הכולל בניית תפריט ותוכנית ספורט כולל גם התייחסות לפן הרגשי כי רק כך יהיה ניתן באמת לעשות שינוי.

לשינוי אמיתי באורח החיים בחרו במקום המתמחה בתחום

כאמור, שינוי אמיתי במשקל חייב לכלול שלושה קודקודים שייצרו משולש זהב: הפן התזונתי, הפן של ספורט ופעילות והפן הרגשי. חיבור של שלושת אלה  יחד  יגדיל את הסיכוי לשינוי משמעותי וארוך טווח. כדי שיהיה טיפול מקיף שייגע בשלושת אלה כדאי לפנות למקום המתמחה הן בתזונה, הן בספורט והן בכל הקשור לאכילה רגשית. מקום כזה יבנה לכם את תוכנית התזונה והאימונים וגם יהיה איתכם בקשר ובמעקב לכל אורך הדרך עד ההגעה לתוצאות הרצויות וגם לאחר מכן כדי שתשמרו עליהן.

אלעד שביט מרכז תזונה, כושר ורגש הוא מקום בו תקבלו את כל המעטפת והליווי הנדרשים לצורך שינוי אמיתי באורח החיים, הגעה למשקל רצוי או לצורך אימונים ועיסוק בספורט. מוזמנים ליצור קשר.