Site icon מקומונט לוד

להחליף או לתקן את מכונת הקפה  

אם גם אתם נהנים ממכונת קפה בבית או בבית העסק אתם כנראה מכירים את התקלות המתעוררות לעיתים במכונה. אין צורך להיבהל או להילחץ כאשר זה קורה כי לפעמים מדובר בתקלה פשוטה וקלה מאוד לתיקון אך היא מצליחה להשבית לגמרי את המכונה ולהוציאה מכלל שימוש.

מתקנים מיד

כמו בהרבה מוצרים אחרים, גם כאן חשוב לשמור על הערנות ולשים לב. אם מכונת הקפה נראית לכם ‘מזייפת’ מעט בטעמים של הקפה, או שנראה לכם כי קיימת תקלה כלשהי במכונה – אל תחכו. מכונות הקפה אינן מרפאות את עצמן, ואם לא תטפלו מיד בתקלה היא רק תחריף. תיקון מכונת קפה תחסוך לכם הרבה כאב ראש.

תקלות אפשריות במכונת הקפה:

כמו בכל קומקום גם מכונת הקפה עשויה לסבול מאבנית המצטברת בה בעקבות החימום של המים. האבנית פוגעת בטעמים של הקפה ובאיכות של המשקה המוכן והיא אף עלולה לגרור בהמשך סתימות בצינורות או במסננים שנמצאים בתוך המכונה. האבנית תגרור הוצאות חשמל גבוהות יותר והתופעה תשפיע גם על אורך החיים של המכונה.

מכונת הקפה מכילה רכיבים רבים כאשר לכל אחד מהם פונקציה מוגדרת. פגם באחד מהם ייפגע בתפקוד של המכונה. כך לדוגמא יש לנו את הגומיות, את האטמים, את הטרמוסטט, גוף החימום, המשאבה. כאשר כל אחת מהן אינה מגלה חסינות נגד תקלות וכאשר אלו נפגעים יש להחליפם או לתקן אותם.

כאשר אלו נפגעים יידרש גם כן תיקון מקצועי של בעלי מקצוע. אם מדובר במכונה משוכללת הפועלת עם כרטיס פיקוד אלקטרוני, יהיו מקרים שהתקלה תהיה שם ויהיה צורך לתקן את הכרטיס.

תיקון מכונת קפה:

אם חיפשתם מקום שם תוכלו לתקן את מכונת הקפה שלכם, יש לנו את המקום המתאים בשבילכם. בפרש קפה מציעים את מעבדת השירות המשוכללת ביותר אשר מתמחה בתיקונים והחלפה של חלקים מקוריים במכונות קפה של כל הסוגים ומבית כל המותגים המוכרים בתחום של מכונות הקפה.

שירותים נוספים: